Zakyath Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 funderar på att köpa någon slags låda till min lilla marshall 😲 kanske en stor marshall?
Fidden Postat 13 oktober 2014 Postat 13 oktober 2014 Sen var det ju norrmannen som ringde till box-tillverkaren och klagade på att lådan var så jävla svår att öppna, trots att han använde tillhörande boxhandskar.
Fidden Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Vaknade av lite sprak i vänster kanal. Medhörningen är fortfarande för hög. Tror det får bli frulle och sen drar jag igång dagen.
Algotezza Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Här är en låt jag bara gjort med instrument tillverkade av naturmateria, trä, läder... Song of the Wood. Och så lite fx på det... https://soundcloud.com/algotezza/song-of-the-wood
Overkill Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Vaknade av lite sprak i vänster kanal. Medhörningen är fortfarande för hög. Tror det får bli frulle och sen drar jag igång dagen. Har det vänt till det bättre än?
Fidden Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Här är en låt jag bara gjort med instrument tillverkade av naturmateria, trä, läder... Song of the Wood. Och så lite fx på det... https://soundcloud.com/algotezza/song-of-the-wood Stämningsmusik i en fantasyfilm. Typ innan ett stort slag i skogen.
Fidden Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Har det vänt till det bättre än? Det slutade vara värst, men sen har det stagnerat i ett pensionärsstadium där jag varken hör eller orkar så mkt. Bubblet i trumhinnan i morse ser jag som ett tecken på att det faktiskt är innanför trumhinnan problemet ligger (vilket läkarn inte trodde) och då hjälper inte de där örondropparna jag fick.
Overkill Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Låter jobbigt. Hoppas som sagt det går över snart. Det är ju tråkigt när man inte hinner trumma.
Algotezza Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Stämningsmusik i en fantasyfilm. Typ innan ett stort slag i skogen. Tackar... musik för andra delen av Bilbo-trilogin...full med nya orch-idéer... 🙂
slejnard Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 morn! bra det det bättrar fidden. snart är du fit for fight!
slejnard Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 (redigerat) jeopardy har ju börjat om på 8:an. " Böna som mals till en saftigt god mörk dryck". Kom ihåg att ge svaret som en fråga! Redigerat 14 oktober 2014 av slejnard
Fidden Postat 14 oktober 2014 Postat 14 oktober 2014 Vad kallade hannibal lecter en snygg flicka när han var törstig?
Recommended Posts