Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Alltså FYYYY FAAAAN vad ont jag har just nu...

Trumhinnorna håller ihop och vänsterörat bara mal på och mal på. 2 ipren har jag tagit hittills ikväll, hoppas på att den andra ska ha någon som helst effekt.

Funderar allvarligt på att ringa till nån som kan söva ner mig...

Herregud. Döda mig.

Det blir en lång natt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, känns som det kanske börjar lugna sig lite nu. Kanske gjorde en del nytta att jag satte mig ner och skrev ett inlägg. Det är nog inte så bra att vanka av och an och bara vråla. Blodtrycket gör det säkert inte bättre liksom.

Hur som helst, hörseln just nu är nog typ 80% på höger och 30% på vänster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Minns hur det var när man var liten och fick det, man bara gick runt hela natten och gnuggade på örat och ylade konstant. Kör lite samma approach nu. Men som sagt, det känns som den andra värktabletten har lite verkan ändå. Passar nog på att gå och lägga mig om någon halvtimma medans det är möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså FYYYY FAAAAN vad ont jag har just nu...

Trumhinnorna håller ihop och vänsterörat bara mal på och mal på. 2 ipren har jag tagit hittills ikväll, hoppas på att den andra ska ha någon som helst effekt.

Funderar allvarligt på att ringa till nån som kan söva ner mig...

Herregud. Döda mig.

Det blir en lång natt.

Usch. Har du alvedon hemma kan du ta det samtidigt. Enda gånge jag ringt 1177 var när jag hade en nerv i revbenen i kläm, kunde knappt andas och så satt jag på en buss till Berlin. Höll på att hoppa av i Varberg, men fick då rådet att ta 2 alvedon och 2 Ipren och då gick det lite lättare. Hoppas det går över för dig 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset. Ringde 1177 tidigare och kärrin.... damen föreslog att jag skulle ringa till vårdcentralen imorgon, ta en värktablett och använda nässpray. Gärna hålla huvudet högt.

Jag kom inte på några självklarheter att kontra med, kommer gräma mig över det i flera år. Typ "Jahaa, ja då ska jag genast sluta hänga upponer, trodde det var så man skulle göra".

Frågade vidare om man kunde ta två ipren. Då sa hon att de inte kan rekommendera annan dosering än vad som står på förpackningen. Sen sa hon nåt kryptiskt. "Sen kan man ju ta alvedon och blanda m... Man ska absolut inte blanda värktabletter!".

Jag ba jaha, tack för hjälpen då kärring, tydligen är det viktigare för dig att du inte bryter nån regel och blir upptäckt på de där inspelningarna av samtalen som ni gör, än att göra det här helvetet liiite mer uthärdligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Öronen håller sig ganska lugna hittills ikväll. Dock hör jag lika illa på båda nu, typ 40%. Det lät nåt litet pling från datorn förut som jag undrade var det var. Det visade sig att det var grannen som ringde på min dörr. Kanske lika bra att jag inte öppnade och visade upp min vackert snormönstrade ärm från alla nysningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...