Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fick just SMS från Thomann: nu har dom ÄNTLIGEN lagat min förstärkare och har skickat den. 😄

Shit, en följetong på nästan två månader är snart äntligen över. xD

Postat

Olla den istället!

Äntligen verkar det hända grejer!

🙂

Pfff, du pratar som om jag inte redan har våldtagit den redan ett antal gånger. 🥰

Postat

fortsätter kika på fiffelbolaget Holmen idag 😑 räknat ut deras resultat utan deras fiffliga omvärderingar av skogar. år de går back kommer de på att deras skog är värd några miljarder mer, så de kan gå vinst ändå. helt plötsligt visar de ett sjunkande istället för ökande resultat 😏 spännande

k9 (oregistrerad)
Postat

Yeey! Äntligen får jag skriva/läsa här igen. Har varit något strul med vissa sidor för mig.. 😠 :angry: 😠

k9 (oregistrerad)
Postat

Synd att jag får skriva då, med andra ord... 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Orkar inte läsa ikapp märker jag. Förstår inte vad jag läster alls just nu, haha! Så jag får nog gå och sussananna lite.. natti natt! 😐

Postat (redigerat)

fick precis en solid låtidé till text å melodi jag skrev i somras ☺️ bra att jag vaknade

Redigerat av Zakyath
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.