Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 fy fan vilken jävla uppgift vi har fått... blir ingen rolig vecka, det här 🙁
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Yes, vi ska värdera ett företag... Banne mej mycket att göra
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Nuu är vi klara med det första steget, gjort en kassaflödesanalys och mina kamrater har räknat ut betan 🙂 det var inte roligt. Investera inte i Holmen förresten, de hade råd att ge 350 miljoner till lånegivare och aktieägare, men de gav ut nästan 900 😮
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 VD:n under året vi räknade är för övrigt vattenfalls nya VD 😄 känns stabilt
Neosus Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Har satt mig på skolbänken igen! Vi babblade religion och filosofi idag! Vad har jag gett mig in på? 😱
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Har satt mig på skolbänken igen! Vi babblade religion och filosofi idag! Vad har jag gett mig in på? 😱 kul! har du algo som lärare? själv kom jag nyss hem, njuter av en kopp K 😑 om 10 min är det dock å åka till jobbet som gäller
Neosus Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Nä algo bor i fel ände av landet! 😄 ...eller fel å fel.. 😱
Naymari Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 (redigerat) å så har jag bokat in min första sånglektion 😕 Grymt! Har funderat på att gå till en sångpedagog med min polare som är duktig på att sjunga. Dels för att jag ska lära mig sjunga bättre, men främst för att förstå sångtekniken så man kan använda den kunskapen när man coachar folk i studion. Måste hitta någon bra lärare som inte kostar skjortan dock. 😑 Redigerat 6 oktober 2014 av Naymari
Overkill Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Zak, du skulle ha köpt ICA-aktier. Idag har aktien gått upp med 20 kr 😄
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Grymt! Har funderat på att gå till en sångpedagog med min polare som är duktig på att sjunga. Dels för att jag ska lära mig sjunga bättre, men främst för att förstå sångtekniken så man kan använda den kunskapen när man coachar folk i studion. Måste hitta någon bra lärare som inte kostar skjortan dock. 😑 Min kosta skjortan 🙁
Zakyath Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Zak, du skulle ha köpt ICA-aktier. Idag har aktien gått upp med 20 kr 😄 Oj, det var inte illa!
Neosus Postat 6 oktober 2014 Postat 6 oktober 2014 Min kosta skjortan 🙁 Bättre med en snygg kvinna som kostar brallorna... 😑😱
Recommended Posts