Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

salvia är det bra drag i 😑

steg av tunnelbanan. någon snubbe från mellanöstern-isch kommer fram till mig (som är alldeles för full) och vi skakar hand, han sträcker ut sin vänstra hand å jag tänker att det är någon babbehälsning, sen sätter han sin knäskål bakom min och jag börjar undra vad som står på. hur som helst hoppar vi runt såhär som ett par mofon och jag fösröker förstå vad han säger till dess att han stäcker min mobil tillbaka till mig som han tydligen plockat ur min ficka 😆 nästa gång jag dricker ska jag banne mej inte hamna i knä-krok med någon slumpmässig nisse vid tunnelbanan ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gjorde han så? Märkligt! xD 😄

Ja varför gav han tillbaks den, märkligt. 😏

😛

Ja, det var jävligt märkligt... drack nog 8 öl igår så jag var lite på styret och inte riktigt med i leken 😊 snällt att han gav tillbaka mobilen igen iaf.

Visste inte att Jimmie Åkesson var så bra på trummor.. 😮 :o 😮 :o

http://www.youtube.com/watch?v=PXE8wDEHS5A

Jävligt lik 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ja, det var jävligt märkligt... drack nog 8 öl igår så jag var lite på styret och inte riktigt med i leken 😊 snällt att han gav tillbaka mobilen igen iaf.

Bara du inte blev gravid så.... 😕
Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att höra Algot. Särskilt med katten.

Det låter ju som att katten haft det bra under dessa 17 år och det är ju alltid det viktigaste med/för husdjur. Men det är aldrig kul när det slutgiltiga avskedet kommer. 🙁

Ska skämma bort mina hundar lite extra till din katts ära idag. Så du gjorde dem en god gärning genom att dela med dig av sorgen. 🥰

Ja, så mycket vi upplevt tillsammans, familjen och Cleo. Barnen växte upp med henne. Man tror ju alltid att allting alltid ska vara som vanligt... aldrig ta slut. Men allt som har en början har ett slut - men man får njuta medan de lyckliga stunderna pågår...

Det blir fint med en särskild dag för voffsingarna... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Välkommen hem Slej! Du har missat mycket i Älvsbydebatten. Har suttit och skrattat mig hes över vissa befängda kommentarer som man får där. ☺️

Men jag utgår och hoppas på att du hade större behållning av semestern än du skulle haft av att sitta vid FB. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...