Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hängde med några amerikanska brudar ikväll ☺️ fan vad dålig jag är på engelska alltså

Det är inget emot hur dåliga dom är på svenska.

Postat

Did he paul you under?

xD He put the X in Sex, he put his log in my fireplace, I felt his tower of power, etc etc etc.

sa jag inte nåt förra veckan om att vara bakis vid systemet...

xD

k9 (oregistrerad)
Postat

Är hundvakt igen påstår de som tror sig veta. Känns mera som att mina hundar passar den hunden som jag borde passa. Hon leker med min yngsta hund tills deras mamma (min äldsta hund) tröttnar och säger åt dem att sluta härja. De får motion och jag kan ägna mig åt ett mera aktivt kaffedrickande idag. 🥰 :wub: 🥰

k9 (oregistrerad)
Postat

Gissa vem som just hällde en kopp kärlek i sitt tangentbord... 😐 :mellow: 😐

Postat

Har haft huvudvärk hela dagen och nu kom jag på att jag inte fått mig något kaffe.

Aaah, det är förmodligen mitt problem också.

k9 (oregistrerad)
Postat

Aaah, det är förmodligen mitt problem också.

Citera

😏 Men då är det ju ett icke problem egentligen. 😲 Eftersom lösningen är så uppenbar. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

😲 Vart kom länken ifrån? 😮

Forumspöket slår till igen... 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu tycker jag att Algot får skriva lite igen. Blir ju orolig när han skrev som han gjorde och sedan bara försvann. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Och nu skriver k9 om en person som själv kan läsa här i tredje person, är det verkligen artigt att göra så, k9? 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Ä hä int dags fö eh päh täh snart?

Vem tar den! 😕

😄

🤪

😳

😱

😏

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.