Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Yay! Som en smakrikare å köttigare variant av champion!

och potentiell mördare!

Jag har rent generellt lite svårt för käk som kan dräpa en.

(Nej, fett, alkohol och socker räknas inte... och ja, alkohol är käk, stfu! xD)

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Japansk mat igår. Thailändsk idag. Kinesisk imorgon, kanske?? 🥰 :wub: 🥰

Smirnoff Ice just nu!!! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul?

Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul?

Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting.

Blanda i lite alkohol i det hela brukar vara en bra grej... ☺️😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Och så när hon vinner blir hon en kändis i ett år och sedan försvinner hon till amerikat och knarkar ner sig.

Japp de e en hon som vinner... 😱😊😄

*fortsätter att inte titta..*

Ninjad!

Nähähähä, så tur har väl inte Idol-vinnarna att de kan bli knarkar i amerikat? xD

Blanda i lite alkohol i det hela brukar vara en bra grej... ☺️😑

Jojo, det blire ju förstås... tänkt mer aktivitet än att träna pilsnersvingen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul?

Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting.

Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen?

xD

Det här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet.

Det är inte mötet i sig som skall vara kul, ffs! xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Det här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet.

Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande.

Jepp, "klassiker" eller så bara uttjatat. 😛

Men det är klart, det måste ju vara något relativt lättillgängligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...