Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😄

Putslustig.

Vart älgkött gratäng å murkelstuvning på det. 😑

Gött... vet iofs inte om jag nånsin käkat murklor iofs men älgkött är kalas alla gånger.
Postat

Yay! Som en smakrikare å köttigare variant av champion!

och potentiell mördare!

Jag har rent generellt lite svårt för käk som kan dräpa en.

(Nej, fett, alkohol och socker räknas inte... och ja, alkohol är käk, stfu! xD)

k9 (oregistrerad)
Postat

Japansk mat igår. Thailändsk idag. Kinesisk imorgon, kanske?? 🥰 :wub: 🥰

Smirnoff Ice just nu!!! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰

Postat

Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul?

Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting.

Postat

Och så när hon vinner blir hon en kändis i ett år och sedan försvinner hon till amerikat och knarkar ner sig.

Japp de e en hon som vinner... 😱😊😄

*fortsätter att inte titta..*

Ninjad!

Postat

Iofs, vad skulle folk här föreslå annat än typ bio? xD Inte att ni skulle ha taskig fantasi då (jag däremot), menneh... liksom, det kräver väl nästan att man känner till utbudet.

Postat

Jag har möte med verksamhetsområdets (Finans & IT) festkommitté nästa vecka. Vad skall man hitta på? Bara käk och umgås eller kan man hitt på nå kul?

Vi hade förövrigt planeringsdagar med IT-avdelningen för ett tag sedan där vi testade kajaka och tog en tur på älven... satan i gatan vad härligt - jag blev tokbiten, livskvalitet se nanting.

Blanda i lite alkohol i det hela brukar vara en bra grej... ☺️😑

Postat

Och så när hon vinner blir hon en kändis i ett år och sedan försvinner hon till amerikat och knarkar ner sig.

Japp de e en hon som vinner... 😱😊😄

*fortsätter att inte titta..*

Ninjad!

Nähähähä, så tur har väl inte Idol-vinnarna att de kan bli knarkar i amerikat? xD

Blanda i lite alkohol i det hela brukar vara en bra grej... ☺️😑

Jojo, det blire ju förstås... tänkt mer aktivitet än att träna pilsnersvingen.
Postat

Antalet inlägg har minskat i storforumet, va? Det är nog för att jag lagt ner det där. Det var bara jag som kom på nåt som åtminstone var halvintressant. 🙂

Postat

Antalet inlägg har minskat i storforumet, va? Det är nog för att jag lagt ner det där. Det var bara jag som kom på nåt som åtminstone var halvintressant. 🙂

Självförtroendet är det inget fel på i alla fall.

Postat

Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen?

Postat (redigerat)

Varför ska ni hitta på något kul på ett möte? Vad har ni för slags möten egentligen?

xD

Det här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet.

Det är inte mötet i sig som skall vara kul, ffs! xD

Redigerat av Pico
Postat

xD

Det här är då festgruppen... Själv tolkar jag det som att vi tre som ingår kan ha vinprovning på arbetstid men det var tydligen inte poängen. Istället skall vi styra upp någon afterwork-kväll eller liknande för samtliga inom verksamhetsområdet.

Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande.

Postat

Då förstår jag. Det var, helt uppriktigt, inte ett av de traditionella medvetet dryga inläggen som annars kanske återfinns emellanåt här i längsta, utan jag fattade inte riktigt. Annars är väl klassiska sådana aktiviteter typ bowling, biljard eller nått liknande.

Jepp, "klassiker" eller så bara uttjatat. 😛

Men det är klart, det måste ju vara något relativt lättillgängligt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Känns aldrig bra att gå bakis till systemet

Det är mycket som inte är skönt i baken... 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.