slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Okej. Jag har aldrig tänkt på det faktiskt, och jag har aldrig gått till en logoped för att undersöka saken heller. Ska börja ta lite anteckningar på vilka ord som är svåra, och se om det finns ett samband!
slejnard Postat 18 september 2014 Postat 18 september 2014 Men är ni fortfarande ett gitarristiskt parti? Det är frågan... 😏 Självklart. Ultragitarristiskt! 😑 ...med dragning åt extrembanjon.
Neosus Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 MICKE!! Retro spel i mängder NES, SNES, N64 mm
Micke H Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Ska köpa en PS2 RGB-kabel efter jobbet ikväll. Min PS2 ser inte jättebra ut genom upscalern, jag hoppas att en ny kabel ska göra det bättre. 😑
Micke H Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Annars är min PS2 den av mina konsoler som tjänar minst på en upscaler - den ser redan jäkligt bra ut genom HD-TVn. Det vore bara nice att ha ALLT inkopplat i den. xD
Zakyath Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 (redigerat) Redigerat 19 september 2014 av Zakyath
Zakyath Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 https://www.tv4play.se/program/hellenius-h%C3%B6rna?video_id=2114785&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se
Pico Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Absolut! Menade inte att någon särbehandling hade behövts direkt. Det jag menade var att det ju var typiskt att det skulle strula så att det blev svårare att presentera för någon som verkade tycka det var jobbigt redan innan det. 🙂 "EQ". Många skulle inte ens reflektera över sin egen inblandning i en sån där situation.
Pico Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Ja, det där har jag också tänkt på. Och det värsta är när folk fyller i fel, och när man ska rätta dom och man fortsätter stamma, så hela grejen tar ÄNNU längre tid än om dom inte hade fyllt i från början. xD [...] Satt här och funderade om det kunde finnas nåt positivt om någon fyller i med fel... Micke köar till krogen Micke till tokhet brud: Vill du kn-kn-kn.. I körsång; Tokhet brud: Knulla? Gärna! Micke: Knata före mig i kön? Tokhet brud: Va? Micke: Ja, det du sa...
Pico Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 Too soon? Too close to home? Toooo...bacco? Och där frågar jag då om det var okänsligt av mig att skämta så där men levererar min fråga i förpackningen "skämt" så känns det inte fullt lika jobbigt för mig själv. Satan vad fånigt... Var jag okänslig? xD
slejnard Postat 19 september 2014 Postat 19 september 2014 😄 Putslustig. Vart älgkött gratäng å murkelstuvning på det. 😑
Recommended Posts