Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Han är höjdpunkten när apple ger ut nya produkter. Hans röst är hypnotiserande, på något sätt. Man vill alltid kasta pengar på skärmen.

Haha. Du har fin humor. Odla den vidare lika som det musikaliska!

Postat

zPhJtJI.jpg

Vinylljudet har jag aldrig gillat, men omslagen var ju skitbra. CDnas plast är ju bara skit. O inte går det att hålla ordning på dem heller, jag är hopplös. Vinyl i ölbackar var mkt bättre.

Postat

...och här sitter jag och leker jazzpianist! 😊

Jag skulle vilja lära mig mer jazz så man kan ta det vidare.. 😳😱😊

• Gilla 1
Postat

Schnyggt! ☺️

Postat

Nu har det hänt igen, helt plötsligt ligger det nån helt annan persons låt överst i min Soundcloudlista. Hur kan detta hända? För att få bort skiten måste jag deleta alla mina låtar o lägga in nya ovanför inkräktarna. O då blir de väl likt förbannat kvar längst ner för evigt eftersom det inte finns nån deleteknapp på de låtarna…

Skit idioti piss gröna helvete

Postat

Nu har det hänt igen, helt plötsligt ligger det nån helt annan persons låt överst i min Soundcloudlista. Hur kan detta hända? För att få bort skiten måste jag deleta alla mina låtar o lägga in nya ovanför inkräktarna. O då blir de väl likt förbannat kvar längst ner för evigt eftersom det inte finns nån deleteknapp på de låtarna…

Jag har varit med om nåt liknande. När jag har mina låtar på och vill lyssna igenom dem alla i följd dyker plötsligt andras låtar upp och jag vet inte hur man ska få bort dem.

Postat

Det där är Stream tror jag. Lägger jag upp en låt så kommer den upp där oxå eftersom vi följer varandra. Om du går till din egen profil så ska det vara enbart dina låtar!

..tror jag. 😕

Postat (redigerat)

Här jammar jag lite med mig själv på akustiska instrument. Inga märkvärdigheter. Bara för det är kul... Munspel, mungiga, kalimba, ukulele (hörs svagt bara), trombon. Inspelat på en Korg Sound on Sound recorder, sen bearbetat på MagixMusicMaker2014Premium men inte i högre grad. Har hållit på med den ett par veckor. SOS:en har inbyggd trummaskin.

https://soundcloud.com/algotezza/when-im-jammin-with-me-and

Redigerat av Algotezza
Postat

riktigt RIKTIGT bra!!! som på riktigt! 😊🥰

Tack! 🥰😊

Jag funderar på att lära mig lite Oscar Peterson för att se hur han gör.. Bra grejer han har för sig där på tangenterna. 🙂

Kaffe på det? 😳

Postat

Svulstigt algo! Bra!

Eine köffä på deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................ 😊☺️

Snart hem en sväng å mottaga den nya soffan!!! 😄

Tackar. Låten har en kul tillkomsthistoria...

Postat

Tack! 🥰😊

Jag funderar på att lära mig lite Oscar Peterson för att se hur han gör.. Bra grejer han har för sig där på tangenterna. 🙂

Kaffe på det? 😳

yay! ☺️

Tackar. Låten har en kul tillkomsthistoria...

coola sounds! ☺️

TVÅ KAFFE PÅ DET?!?!? 😮

Postat

Koffi? Eller Annan dryck?

Det kan du slå dig i bankimon på!

Postat

yay! ☺️

coola sounds! ☺️

TVÅ KAFFE PÅ DET?!?!? 😮

Tackar... Så länge man har kul har man kul... Man hoppas ju att spel- och ljudglädjen märks även i andras öron... 🙂

Postat

IIm7-V7-Imaj7 ? 🙂

1525338_771747169506336_2133565844_n.jpg

Lika som bär 😆

Postat

1525338_771747169506336_2133565844_n.jpg

Fasicken - har du varit i Ullared? Dit skulle man ju vilja åka...

Postat (redigerat)

najZ

Kan bli en lång låt om man har de olika inläggens spelare för samma låt lite överlappande efter varandra... 😛

Redigerat av Algotezza
Postat

IIm7-V7-Imaj7 ? 🙂

Ingen aning! 😛

En himla massa siffror och bokstäver är det iallafall! Och ettor och nollor! ☺️😑

najZ

Kan bli en lång låt om man har de olika inläggens spelare för samma låt lite överlappande efter varandra... 😛

Tackar!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.