Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dagens lärdom: filmen Hip Hip Horas engelska titel är...The Ketchup Effect. Jag dör. xD

Att de ens tog sig tiden att göra den på engelska är ett mysterium.

Postat

Var glad för det, alla svenska försök till amerikanska highschool filmer lyckas att vara sämre än hollywoods försök.

Finns det ens några bra amerikanska highschool-filmer? Jag tror det finns cirka tio stycken för många American Pie.

Postat

Finns det ens några bra amerikanska highschool-filmer? Jag tror det finns cirka tio stycken för många American Pie.

Jag gillar iofs både superbad och ghost world... och serien nollor och nördar är fan bäst nånsin.

Postat

Jag gillar iofs både superbad och ghost world... och serien nollor och nördar är fan bäst nånsin.

Nollor och nördar är den enda jag sett av det du nämner, och den är rätt awesome. Kanske är amerikanska highschool-komedier jag ogillar? Dvs kiss, bajs och sex-humor.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.