Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Det finns bara en sak att göra; Rösta på MITT parti, Pannkakspartiet PkP!

Jag är familjens pannkakskung. King of PC.

Pannkakor plus vaniljglass och lönnsirap... vinner... 😛 :P 😛

Är det du själv på din avatar?

A, va tar dom för val-pen där i fönstret? Fin, gammal 50-talslåt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dribblern (oregistrerad)

Jag är familjens pannkakskung. King of PC.

Pannkakor plus vaniljglass och lönnsirap... vinner... 😛 :P 😛

A, va tar dom för val-pen där i fönstret? Fin, gammal 50-talslåt...

Har du gjort någon musik till den där texten du gjorde med dina elever?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror att FI skulle komma med i ett omval faktiskt, så det vore lite intressant att se hur de skulle utvecklas i ett så skarpt läge. Skulle de kunna locka till sig tunga politiska namn så kanske de kunde få ordning på sin naiva men trevliga politik. 🥰

Förutom frågan om SD så anser jag att miljön och feminismen är våra viktigaste frågor. Hur naiva dom än kan framstå så är FI sjukt viktiga och jag sörjde verkligen att dom inte kom in.

Det finns bara en sak att göra; Rösta på MITT parti, Pannkakspartiet PkP!

Men GE MIG EN PANGKAKA! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Politik bekymrar mig inte längre.

Fick precis reda på att min svägerska blivit beskylld för att ha förskingrat från ridklubben, på goda grunder. Hon har då tagit med sig två av tre av barnen och försvunnit. Senast brorsan hörde från henne, ringde hon och sa att hon stod på ett tak. 🙁

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Lokalblaskorna var uppenbarligen fulla med nyheten om förskingringen för en knapp månad sedan, så nu vet jag lite mer om anklagelserna iallafall... man tror man känner en människa.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Döden kan jag inte hantera. Det är den som hanterar mig. Min bäste kompis sköt sig i augusti 2010 efter år av depression. Det var han, min storebrorsa och jag som lirade ihop på sjuttiotalet och byggde trummor, congas. Jag hade känt honom i femtio år när han dog. Ett år senare gick jag i väggen, mycket pga hans självmord. Även om jag hade familjen att tala med hjälpte det inte. Visst kan man tänka och hoppas att man överlever döden på något sätt, att själen eller medvetandet kommer till en ljusare värld utan lidande, men det är inget jag vet. Döden blir på ett vis värst för dem som ännu lever, för de anhöriga, vännerna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns bara en sak att göra; Rösta på MITT parti, Pannkakspartiet PkP!

Pannkakspartiet eller pangkakspartiet?

Kan jag bli er syltpolitiska talesperson? Ska vi förbjuda importen av pannkakssirap?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skötte ljudet på en föreläsning i går kväll. Om döden och hur barn resp. vuxna handskas med döden. Intressant och trots det mörka ämnet väldigt hoppingivande.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...