Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Hopp och hej! 🙂

Kaffe kaffe kaaaafe! Bulle bulle buuuuule!

k9 (oregistrerad)
Postat

De städade vist i Älvsbydebatten men jag är kvar där... ☺️

Fast de skrev att det är många som är SD anhängare bland admins i den gruppen. 😏

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag sov te nu! Va hände? 😳

Du kanske somnade? 😲
k9 (oregistrerad)
Postat

Min pappa vaknade och gick upp för att dricka kallt kaffe med hälften mjölk en gång om natten.

k9 (oregistrerad)
Postat

Skumt! Vaknade med en massa öronvax ovh nu läser jag om en massa folk som har drabbats av öroninflamasion just idag. Finns det virus som faktiskt angriper just öronen?

k9 (oregistrerad)
Postat

Åh nej! Nu kom Pål Meander hit igen............. 😠 :angry: 😠 :angry:

Postat

Jag å min studiekamrat upptäckte ca kl 20 att vi hade en uppgift som ska in 08.00 imorgon, som förväntades ta 12 timmar ungefär enligt kursledare å lärare... men nu e vi klara ☺️

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag å min studiekamrat upptäckte ca kl 20 att vi hade en uppgift som ska in 08.00 imorgon, som förväntades ta 12 timmar ungefär enligt kursledare å lärare... men nu e vi klara ☺️

😮😱

Man kanske skulle bygga om speldatorn så att den blir tystare istället. Kanske med en sån här burk:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.