k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Hmm kanske skulle improvisera ihop något för festivalen i dagarna.. 😏🙂 Vad ska jag göra för typ av hårdrock och vad ska låten handla om? 😐
slejnard Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 alla rattar på 11? 99! 😑☺️ Klart du ska va me k9!
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 haha! Fick en lite 90 tals influerad textrad på skallen nu: This Band of brothers with a soldering bond, this band of brothers still soldiering on. Skulle kunna vara en Anthem för längsta, kanske?
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 i min skalle blev den textraden en Anvil låt men så fort kan jag ju inte spela trummor. 😛😄 Får nöja mig med en lite små lam Sabbat liknade låt istället. Men även här är ju trummorna den svåra biten.. 😏😐
Zakyath Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 lagt upp 15 gamla skolböcker på blocket nu ☺️ ingen som är sugen på att läsa lite om företagsekonomisk forskningsmetodik?
Naymari Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Dom bygger 10 meter utanför oss, det låter en del ibland men för det mesta inte så mycket. Plus att dom börjar jobba 6.30, så de är ju klara rätt tidigt. Fyfan. Men jag har funderat på att byta lägenhet ändå. Denna lappen fick mig att lämna intresseanmälan till 2 2:or i alla fall. Vi får se hur det blir. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 lagt upp 15 gamla skolböcker på blocket nu ☺️ ingen som är sugen på att läsa lite om företagsekonomisk forskningsmetodik? Vore kul iofs. Men jag har för mycket som vore kul att läsa just nu... 22or låter dyrt att hyra kan man tycka... ☺️ Fyfan. Men jag har funderat på att byta lägenhet ändå. Denna lappen fick mig att lämna intresseanmälan till 2 2:or i alla fall. Vi får se hur det blir. 😑 22or låter dyrt att hyra kan man tycka... ☺️ 😳
slejnard Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Invasion från mars strax i ettan! 😮 Kultfilm! 😄
Naymari Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 22or låter dyrt att hyra kan man tycka... ☺️ 😳 😛 Det kommer ju bli ett nerbyte i form av kvalité. Men jag kommer få mer kvm och fler fördelar för typ 1000:- mindre i månaden om jag får någon av dem. Så kan jag ha ett rum enbart för studion 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 😛 Det kommer ju bli ett nerbyte i form av kvalité. Men jag kommer få mer kvm och fler fördelar för typ 1000:- mindre i månaden om jag får någon av dem. Så kan jag ha ett rum enbart för studion 🙂 Nice!
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 (redigerat) Tack för feedbacken på min inköpslista förut med. Glad att jag avstod från UA preamparna. AKG mickarna är lite väl toppiga i många lägen, men de är grymma som rumsmickar till t ex trummorna. Har ju en SE mick som färgar ljudet betydligt skönare så de var ändå helt rätt för mig. Nästa mick får nog bli en småmembranare (orka stava lixåm) eller en bra mick för baskaggen. 😳 gunatt Jag med! Vi ses där då. 🥰 Redigerat 9 september 2014 av k9
Fidden Postat 10 september 2014 Postat 10 september 2014 SMUNGRIG Girgnums var ett fint baklängesord.
Recommended Posts