k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=1Bo7WQzi-dQ
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 "man ska kalla dem småväxta, annars kan de som är dvärgar ta illa upp" ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 http://youtu.be/vq8ODuozdIo 😑 Hmme frågan är ju vem av dem som är mest skrämmande. Den onde eller den kärvänlige Black Metal snubben.. "man ska kalla dem småväxta, annars kan de som är dvärgar ta illa upp" ☺️ 😛
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 ska nog gå och bråka lite med 4sound imorgon... halsmicken är halvt död 🙁 försöka hävda ursprungligt fel och hoppas på det bästa!
slejnard Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Do it! Do it tomorrow! 😮☺️ Vart en sväng till Lule å hämta sonen från japanska-cirkel. 😑
Neosus Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Hur ser en japansk cirkel ut? 😑 -_- 😑 -_- ☺️😑😏😱
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Bläh! Varför ska hundarna ut och gå fast att det regnar ute.... 😠 :angry: 😠🙁 :( 🙁😠🙁😐 :mellow:
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Hur ser en japansk cirkel ut? 😑 -_- 😑 -_- ☺️😑😏😱
Neosus Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Minska antalet och försök igen
slejnard Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 k9! Kan inte du gå in och trycka till alla idioter SD:are som skriver i Älvsbydebatten på FB! Du e bra på politik! Ja ni andra kan åxå gå med! 😠 Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Minska antalet och försök igen 🙂 Så vare! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Älvsbydebatten? 😐 har varit för upptagen med filminspelningen som vi jobbat med sedan i torsdags. 😊
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Jaha! Det var en FB grupp. Trodde att det hänt något stort som jag missat... 😏😐
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 https://www.facebook.com/groups/1426799374272555/
slejnard Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Jaha! Det var en FB grupp. Trodde att det hänt något stort som jag missat... 😏😐 Finns en del konstiga inlägg där. Blir förbannad mest men garvar åt det ibland...
k9 (oregistrerad) Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Läskigt! 😮 Insåg just att jag egentligen inte har några bra ursäkter för att inte spela in musik längre. Det skulle vara att jag behöver en bättre stålsträngad gitarr i så fall, men jag får micka den smartare istället så duger den nog så bra. Så det kanske är dags att börja spela in de låtar och låtidéer som jag har nu... 🙂
Micke H Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Finns en del konstiga inlägg där. Blir förbannad mest men garvar åt det ibland... Jag brukade skratta åt sånt men det har blivit svårare och svårare på senaste tiden. 😏 https://www.facebook...26799374272555/ Länken funkar inte längre. 🙁
slejnard Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Gmorn! Börjar stup i ett idag! 😄 Bra att du gick med k9. Behövs fler kloka människor i Älvsbydebatten. SD hade 12% i EU-valet här... 🙁
Micke H Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Gmorn! Börjar stup i ett idag! 😄 Bra att du gick med k9. Behövs fler kloka människor i Älvsbydebatten. SD hade 12% i EU-valet här... 🙁 Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD
slejnard Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Så känns det. Som att prata med en sandhög! 😄
Micke H Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Mm, och så jävla frustrerad. Hur argumenterar man mot någon som tycker nationalsången är viktig?
k9 (oregistrerad) Postat 9 september 2014 Postat 9 september 2014 Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD Det är bättre att styra bort samtalet från invandrare och flyktingar då och då är man pratar med SDs väljare. När de känner att de inte behärskar ämnet så byter de tillbaks till invandringen och flyktingarna. Då har man redan visat att man behärskar politiken bättre än dem. Så då är det lättare att bara argumentera mot dem med den statistik som finns.
Recommended Posts