Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Läskigt! 😮

Insåg just att jag egentligen inte har några bra ursäkter för att inte spela in musik längre. Det skulle vara att jag behöver en bättre stålsträngad gitarr i så fall, men jag får micka den smartare istället så duger den nog så bra. Så det kanske är dags att börja spela in de låtar och låtidéer som jag har nu... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

speedsitup_zps411bf611.gif

Gmorn! Börjar stup i ett idag! 😄

Bra att du gick med k9. Behövs fler kloka människor i Älvsbydebatten. SD hade 12% i EU-valet här... 🙁

Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD

Det är bättre att styra bort samtalet från invandrare och flyktingar då och då är man pratar med SDs väljare. När de känner att de inte behärskar ämnet så byter de tillbaks till invandringen och flyktingarna. Då har man redan visat att man behärskar politiken bättre än dem. Så då är det lättare att bara argumentera mot dem med den statistik som finns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...