Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat
Hmme frågan är ju vem av dem som är mest skrämmande. Den onde eller den kärvänlige Black Metal snubben..

"man ska kalla dem småväxta, annars kan de som är dvärgar ta illa upp"

☺️

😛
k9 (oregistrerad)
Postat

Bastu och isglass nu. Hehå!

k9 (oregistrerad)
Postat

Bläh! Varför ska hundarna ut och gå fast att det regnar ute.... 😠 :angry: 😠🙁 :( 🙁😠🙁😐 :mellow:

k9 (oregistrerad)
Postat

Hur ser en japansk cirkel ut?

😑 -_- 😑 -_- ☺️😑😏😱

Enso.jpg
Postat

k9! Kan inte du gå in och trycka till alla idioter SD:are som skriver i Älvsbydebatten på FB! Du e bra på politik! Ja ni andra kan åxå gå med! 😠

Du har gjort ett inlägg som innehåller fler smileys än vad som är tillåtet. Minska antalet och försök igen

🙂

Enso.jpg

Så vare! 😮

k9 (oregistrerad)
Postat

Älvsbydebatten? 😐

har varit för upptagen med filminspelningen som vi jobbat med sedan i torsdags. 😊

k9 (oregistrerad)
Postat

Jaha! Det var en FB grupp. Trodde att det hänt något stort som jag missat... 😏😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Läskigt! 😮

Insåg just att jag egentligen inte har några bra ursäkter för att inte spela in musik längre. Det skulle vara att jag behöver en bättre stålsträngad gitarr i så fall, men jag får micka den smartare istället så duger den nog så bra. Så det kanske är dags att börja spela in de låtar och låtidéer som jag har nu... 🙂

Postat

speedsitup_zps411bf611.gif

Gmorn! Börjar stup i ett idag! 😄

Bra att du gick med k9. Behövs fler kloka människor i Älvsbydebatten. SD hade 12% i EU-valet här... 🙁

Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag debatterar med en "polare" på Facebook om SD. Känns inte riktigt som man når fram och ju mer man pratar, desto mer frustrerad blir man. Och då är man helt plötsligt inte riktigt lika diplomatisk längre. xD

Det är bättre att styra bort samtalet från invandrare och flyktingar då och då är man pratar med SDs väljare. När de känner att de inte behärskar ämnet så byter de tillbaks till invandringen och flyktingarna. Då har man redan visat att man behärskar politiken bättre än dem. Så då är det lättare att bara argumentera mot dem med den statistik som finns.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.