Fidden Postat 7 september 2014 Postat 7 september 2014 Jag håller med. Tyvärr inte mods. Det finns inget vi kan göra åt saken. <sågverksöstgöten> Man måste va lite tuff va, hålla igång med stockholmare och så va, raggare, modsena, alla möjliga va. Dom känner mig. </sågverksöstgöten>
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Mina PS2-spel har kommit! 😄 Beställde fett många den här gången, för jag hittade en sida som sålde många av dom för 25-50 kronor styck. ^____^ Här är spelen: Prince Of Persia The Sands of Time Getaway SSX On Tour Hitman Blood Money Mark Of Kri Oni Devil May Cry Micro Machines Summoner 2 Primal Resident Evil Code Veronica X Kill Switch Jak 3 God Of War Resident Evil 4 Shadow Hearts Final Fantasy XII Lord of the Rings: War of the North Sagan om Konungens Återkomst Harry Potter
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Hittade just ett spel med bästa titeln: Beat Down - Fists of Vengeance. xD
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Nu har jag hämtat förstärkaren från JAM och tagit den till jobbet. Fyfan vad den är tung. xD Googlade just - den väger tydligen 18.5 kg! 😮 Senare idag ska jag packa ner den i en låda och sen skicka den.
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 vad är det för stärkare du skaffat nu? Mitt Final Fantasy XII försvann någon gång för kanske 6-7 år sen, hann aldrig spela igenom det.... 🙁
Micke H Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 Det är ingen ny - det är samma Mesa Boogie Mark V som jag haft i två år nu. Men jag lämnade in den hos JAM för att den krånglade, och dom kunde inte fixa felet. Så nu ska den skickas till Tyskland och Thomann. 🙂 Naaw. 🙁 Fast det är ett av de sämre spelen i serien. Men inte i närheten av lika hemskt som nummer 13 iallafall. xD FFXIII är ett av de värsta spelen någonsin.
Neosus Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 ka... ..ka! ☺️😑 ka... ...non! ☺️😑 ka... ...ramell! 😑 -_- 😱
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 nu låtidé som kanske skulle kunna bli nåt inför festivalen... två kandidater nu! båda saknar dock melodi och text 😏
Zakyath Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 ka-leken får mer respons än min gitarrtråd! vissa är väl bättre lekskapare än andra ☺️
Fidden Postat 8 september 2014 Postat 8 september 2014 ka-leken får mer respons än min gitarrtråd! vissa är väl bättre lekskapare än andra ☺️ Den ka-leken, den ka-leken.
Recommended Posts