Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hemma efter två konferensdagar med jobbet på Strömbäcks folkhögskola. Eller ja, kom hem vid 17-tiden igår dårå men har sovit till nu.

Studenterna vid musikalakademien var extremt jävla enkla att peka ut btw... Inte en stereotyp gick förlorad. xD

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag kör ett par AKG k-601, nöjd med dem. Sparsam bas dock. Extrem tydlighet

Bra att mixa i, inte så roliga att lyssna i. För avslappningslyssingen har jag andra lurar.

Postat

Mörn! Schysst sovpass pico! 😄

Gick faktiskt och la mig sen igen. Nu äre nog färdigsovit för idag i alla fall. xD
Postat

Bra att mixa i, inte så roliga att lyssna i. För avslappningslyssingen har jag andra lurar.

Jag tycker de är skitbra att lyssna med vanligt. Men jag lyssnar ju inte på blip-blop heller

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hoppas vi blir klara med filmandet idag. Vill ju leka med min studio nu. Lite kul att skådespelerskan som har huvudrollen visade sig vara en musikalartist med en bra pipa:

https://www.youtube.com/watch?v=wOaiQBajnMQ

Redigerat av k9
Postat

Jag måste börja sätta timer när jag lagar mat. Börjar bli pinsamt hur ofta jag glömt bort att det faktiskt står någonting på spisen... 😏

Postat

Det verkar så... undrar vad han gör som vi andra inte ser, för nåt måste det ju vara.

han har ju varit bannad på livstid ett tag

det är ju orsaken till att han blir utkastad så fort han kommit tillbaka 😛

Postat

han har ju varit bannad på livstid ett tag

det är ju orsaken till att han blir utkastad så fort han kommit tillbaka 😛

Men så länge han sköter sig känns det ju extremt onödigt att hålla på med att slå ihop konton och greja varje gång han dyker upp. För att citera Paul Mccartney, Let it be, let it be, let it be, let it be.

Postat

Såg Requiem for a dream förut. Den har lagt som ett deppigt och förtvivlat skimmer över resten av dagen.

Det är en tung jävla film... den sitter med en!

Men så länge han sköter sig känns det ju extremt onödigt att hålla på med att slå ihop konton och greja varje gång han dyker upp. För att citera Paul Mccartney, Let it be, let it be, let it be, let it be.

Jag håller med. Tyvärr inte mods. Det finns inget vi kan göra åt saken.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.