Overkill Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Alla mina fonder har gått upp! Synd att jag vara vågade sätta in mer än 750kr. Ska sätta in 750 till och se om trenden håller... Köp några andra fonder istället. Själv köpte jag några ICA-aktier för ett tag sedan, typ runt 10-11 augusti nån gång. Sen dess har dom gått som en raket och ökat med typ 20 kronor per aktie. Men lär väl gå åt skogen snart så då är det roliga slut.
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Kör på skitgött neo! 😄 Jag är på g med grunden nu iaf. 😑 Nu dax å fara å pynta. Hare herrå! 🙂
Overkill Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Gräsänkling ikväll. Så då blir det hamburgare, chips och öl. Man är ju en man 😎
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Köp några andra fonder istället. Själv köpte jag några ICA-aktier för ett tag sedan, typ runt 10-11 augusti nån gång. Sen dess har dom gått som en raket och ökat med typ 20 kronor per aktie. Men lär väl gå åt skogen snart så då är det roliga slut. Tänkte hålla på dessa till dess att de börjar gå ner, då tänkte jag införskaffa några andra 🙂 så högt courtage på aktier, så sådana vill jag inte köpa med mina pyttesummor
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Gräsänkling ikväll. Så då blir det hamburgare, chips och öl. Man är ju en man 😎 Gick snabbt från gräs- till grisänkling 😄
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Tänkte hålla på dessa till dess att de börjar gå ner, då tänkte jag införskaffa några andra 🙂 så högt courtage på aktier, så sådana vill jag inte köpa med mina pyttesummor Kan Avanza Zero vara nått att ha?
Overkill Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Tänkte hålla på dessa till dess att de börjar gå ner, då tänkte jag införskaffa några andra 🙂 så högt courtage på aktier, så sådana vill jag inte köpa med mina pyttesummor Jo det är ju det. Har Länsförsäkringar och där är det 100 kr, så det tar ett tag att få igen bara den avgiften. Men det är ju lite roligt, känns som att sitta och satsa pengar på spel eller nått.
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Kan Avanza Zero vara nått att ha? Tja, det är ju också en fond väl! Just vid köp av enskilda aktier som jag tycker det blir saftigt courtage
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Tja, det är ju också en fond väl! Just vid köp av enskilda aktier som jag tycker det blir saftigt courtage Jo precis! Avanza Zero har Förvaltningsavgift 0 kr Köp-/säljavgift 0 kr Courtage 0 kr
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Jo det är ju det. Har Länsförsäkringar och där är det 100 kr, så det tar ett tag att få igen bara den avgiften. Men det är ju lite roligt, känns som att sitta och satsa pengar på spel eller nått. Jo, det är ju lockande 🙂 men ja, har lika högt courtage om jag köper via swedbank Jo precis! Avanza Zero har Förvaltningsavgift 0 kr Köp-/säljavgift 0 kr Courtage 0 kr Jo, det kanske vore nåt! De fonder jag handlar av har ändå så låg förvaltningsavgift så det är inga problem hursomhelst... det är just på aktier där man måste slänga in en hundring i avgift bara för att handla
Overkill Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 (redigerat) Nu lyssnar jag på Redigerat 5 september 2014 av Overkill
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Phil Collins. Då va man riggad å godisäten inför imorn! Kul blire. Hittade en apskön gul kavaj med paljetter på röda korset. Den är så ful så den blev snygg! 😄
Algotezza Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Najz septemberkväll i Lund. Urquelle nästan.
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 😳 Joxat på mer med hårdrockslåten. Gitarrer å bas typ klara. Körde trummaskin men det blev såååå stelt så få se om jag kan få det tajt med digitalisarna. 😑. Å spela själv... Sen då lite text å sång å melodi å kaffe på det!
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Den får vila till sig! 😮 Har första versen å reffan klar. 😑
Naymari Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Senaste släppet ska vara med på P3 osignat nästa lördag. Med en intervju med artisten. Då ryker radio-oskulden. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Kul att testa de nya studioprylarna idag. Men jag måste fixa en tystare dator. Grafikkortet som sitter i nu har en fläkt som överröstar att som den låter högre än... konstigt nog. Han bara leka några timmar då jag varit med på en filminspelning sedan klockan halv fem på etermiddagen..
Algotezza Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 (redigerat) Längsta låten (jag hittills gjort) - nu i Längsta tråden: https://soundcloud.com/algotezza/from-eternity-to-here-and-now From eternity to here and now. Ha en god natt! Redigerat 5 september 2014 av Algotezza
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 54 minuter! 😮 :o 😮🤪 Härligt med radio Nay! 🙂 Jag ruzzlar. 😑
Algotezza Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Härligt! Ska lyssna vid tillfälle. Gärna med hörlurar. 🙂 Förresten har någon tips om bra, prisvärda hörlurar. Jag har ett par Sennheiser men är ej nöjd med dem.
Recommended Posts