Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Kaffe! Helt klart! Eller ja alltså kaffe e klart! Klart som korvspad! Eller alltså inte kaffet! Eller nej ja! 🙂
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Jag sov tills jag vaknade! ... och då sov jag en stund till! Snart lunch och kaffe på DE!! ☺️
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Åsså ryggbiff, pommes å mögelostsås på DE! ☺️ 😑
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Åsså ryggbiff, pommes å mögelostsås på DE! ☺️ 😑 Men vagott det där lät! 😮
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Men vagott det där lät! 😮 De va de! Måst ju bju sambon på nå gott som fyller år snart. brum brum brum... Örn örn örn....
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 ☺️ Joxar med hårdrockslåt. I textfasen. Att det ska va så svårt.
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Riktigt lurigt! Själv har jag lite riff och arridé, men varken text eller melodi 😕
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Creedence-tribut vore nåt. Aldrig hört nån spela CCR. Senast jag hörde CCR låtar live så lär det ganska likt originalet fast att det var en liten och gammal farbror som var artisten. 😎🥰 Han heter John Fogerty om namnet är bekant? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Fick hem mina mickar och preampen idag. Blev nya trumskinn med och en begagnad note book med, så nu har jag inte råd att andas ut längre. Fredag! Det säger allt! 🙂 :) 🙂 Japp! Det säger gå ut och filma en massa timmar fast att jag inte har lust alls egentligen. Jobbig fredag i dag.
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Senast jag hörde CCR låtar live så lär det ganska likt originalet fast att det var en liten och gammal farbror som var artisten. 😎🥰 Han heter John Fogerty om namnet är bekant? ☺️ Coolt. Fogerty är creedence! Fredag! Det säger allt! 🙂 :) 🙂 Det säger gottarns gott! ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 kikar färdigt på partiledardebatten, hann inte se hela förut... 😑 Den här? 😛 http://www.svtplay.se/video/2294277/folkets-framsta-foretradare/valspecial
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Fick hem mina mickar och preampen idag. Blev nya trumskinn med och en begagnad note book med, så nu har jag inte råd att andas ut längre. Härligt! 😄 Ska rigga inför helgens kalas. Hippietema! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Jo det är ju Fogerty som hade problem med skivbolagen när CCR splittrades. Därför försvann han ju ur rampljuset när han egentligen borde varit som störst. 🙁
k9 (oregistrerad) Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Härligt! 😄 Ska rigga inför helgens kalas. Hippietema! 😮 😎 Hip hop hipsters som kommer eller? ☺️
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Den här? 😛 http://www.svtplay.s...dare/valspecial inte säker, vad är skillnaden 😛
slejnard Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 😎 Hip hop hipsters som kommer eller? ☺️ Typ ☺️ Javaneser 😑
Zakyath Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Alla mina fonder har gått upp! Synd att jag vara vågade sätta in mer än 750kr. Ska sätta in 750 till och se om trenden håller...
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Riktigt lurigt! Själv har jag lite riff och arridé, men varken text eller melodi 😕 Jag har gitarrdiaré! Det bara sprutar ut skit helt enkelt... 😳 Får se om man fixar en färdig låt överhuvudtaget! 😊
Neosus Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Den här? 😛 http://www.svtplay.s...dare/valspecial ☺️
Recommended Posts