Neosus Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Det blir faktiskt en kopp köffe på det! Tro´t eller ej men så äre!
D Vibe Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Och jag måste åka och handla! I helgen släpper jag ny låt och premiärspelar den i compot på Gerp. Http://gerp.demoose.se
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Det blir faktiskt en kopp köffe på det! Tro´t eller ej men så äre! Gott.! Och kaka! mmmmm Gott ggr 2! Och jag måste åka och handla! I helgen släpper jag ny låt och premiärspelar den i compot på Gerp. Http://gerp.demoose.se Gott ggr 3!
Fidden Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Vad lämpligt, för jag gjorde precis en el Pazo.
k9 (oregistrerad) Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Och cirkeln är sluten... 😲😳😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱😕🙁
Zakyath Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 kikar färdigt på partiledardebatten, hann inte se hela förut... 😑
Fidden Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Och cirkeln är sluten... 😲😳😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱😕🙁 Njae, jag öppnade min.
k9 (oregistrerad) Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Njae, jag öppnade min. Oj? är det inte risk att du läcker nu då? Om du fortfarande är öppen alltså...
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Haft styrelsemöte med SMÄKK. Vi ska pimpa lokalen och börja ha schyssta gigs där! 😮 Kanske med olika tributer. 😑
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Creedence-tribut vore nåt. Aldrig hört nån spela CCR.
Zakyath Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Nilsson har ju gjort en cover på nån av deras låtar
Naymari Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 (redigerat) [...] Vi ska pimpa lokalen och börja ha schyssta girls där! 😮 [...] 😮 Redigerat 4 september 2014 av Naymari
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Nilsson har ju gjort en cover på nån av deras låtar Väldigt bra band med urgrym sångare. Väldans många har plågat ihjäl publiken med olika tolkningar genom åren. Bl.a. Jag. 😑 Lyssna på susyQ och bayo tex. Mycket bra!
Algotezza Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Idag lät jag mina elever i ettan (i kursen Svenska 1) ta med sig papper och penna, sätta sig någonstans på skolans område och göra iakttagelser och skriva ned vad de upplevde. Varje grupp kom med ett antal ord och meningar. Tillsammans fick de sedan agera jury och välja ut det som de tyckte passade bäst. Jag skrev ner allt på min dator och hade texten på skärmen så att alla såg. Så gick vi igenom den och smakade på formuleringarna. Sedan filade jag till den rytmiskt, lade dit en refräng, "Och allt var som vanligt". Det blev lite "I väntan på vad då?" Vitsen var att de skulle öva sin uppmärksamhet, medvetenhet, formuleringsförmåga och hur man kan bygga ut en relativt enkelt text med fördjupande beskrivningar. Och att vad som helst kan bli en dikt. Om man vill... VIPAN – ett hörn av världen Vi satt i den gröna cafeterian och lyssnade på musik som fick öronen att blöda. Och allt var som vanligt. Några grå och svarta bilar susade förbi på vägen utanför medan vi bara satt där. Och allt var som vanligt. Några wannabe-gangsters med kepsen bak och fram stod med en cigg i hand och snackade om att ragga tjejer. Och allt var som vanligt. Buskar med gröna blad… Fåglar som kvittrade och kraxade… Ett stort fult och gult hus… Folk som skrattade åt dåliga skämt… Och allt var som vanligt. Det kom in några som köpte cola och en av dem sa att han hatade något. Vi gick ut från cafeterian. Och allt var som vanligt.
Algotezza Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Har varit på gymmet idag. Klippt gräset. Diskat. Frugan bortrest, hemma lördag kväll. Gräsänkling men inte så blått för det.
Algotezza Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Hur funkar Studio på nätet nu - har ej fattat. Pröjsar man inget längre för att vara med och skriva här eller på andra delar av forumet?
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Du verkar va en bra lärare algo! Nä man behöver inte betala för att skriva eller lägga upp låtar. Bara man är inloggad medlem! 🙂
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Man har heller aldrig behövt betala. Som +medlem får man dock vissa "benefits" 😉
Fidden Postat 5 september 2014 Postat 5 september 2014 Man har heller aldrig behövt betala. Som +medlem får man dock vissa "benefits" 😉 😳
Recommended Posts