Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Alltså, jag blir så less.

För en månad sedan lämnade jag in min Mark V-förstärkartopp till JAM för att den sprakade mycket. Tänkte det var enklare och snabbare än att skicka den till tysken där jag köpte den.

Nu fick jag veta att problemet är så pass omfattande att dom inte har hittat det, men att det "ligger nånstans i preampen". JAM rekommenderar mig att vända mig till Thomann eller till Luthman, Mesa Boogies svenska återförsäljare.

Det fanns inte ens på min världskarta att dom inte skulle kunna lösa problemet. 😏 Jag hoppas inte felsökningen hos JAM blir för dyr när dom faktiskt inte åstadkommit någonting...

Jag har mailat både Thomann och Luthman så får vi se vad dom säger. Luthman vore väl definitivt enklast, dom verkar ha ett kontor i Haninge, vilket är väldigt nära mig. Jag känner mig inte jättesugen på att skicka min dyra 20.000-kronors förstärkare till Tyskland med posten...

Skicka den till Tyskland men kanske med någon slags försäkring eller så. Kommer den bort gör det väl inget, den funkar ju ändå inte.

Mvh, problemlösaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

[...]Jag känner mig inte jättesugen på att skicka min dyra 20.000-kronors förstärkare till Tyskland med posten...

Well, gratis frakt till thomann om du köpt den där, samt att de står för reparationen. De har min ena monitor för tillfället.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul! Skulle sätta mig och spela in en acke gitarr, hann stämma gitarren och då började hela huset skaka... 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱

De håller på att lägga asfalt en halvmeter i från min fasad... 🙁

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Men inom ett halvår har rakat mig och den var lite chill pianomusik och klädd i så fall...

I was blind but now unsubscibed from this mailshoot. Direktöversättning FTW!

Magnus Uggla är i sådana här situationer varje gång jag tappar bort någonting jag aldrig trodde när jag var liten.

Viva La Vista, AltaVista!

Haft en sill och mer därtill borde vila å inte vad SOPA är, din sopa?

Och kanske även för liv och lem, att det var ett demoexemplar, så lite tålamod.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...