Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Haha! Trodde att du menade sambo på engelska. Dags att läsa en svensk bok vid nästa bokbyte. Har snöat in lite på engelska författare nu igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Låter filmiskt; Överdöd. Är lite för trött för att komma med än bättre kommentar. Men den skulle passa som stämningsmusik om du inte orkar lägga text och melodi på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jo, det fungerar bra. Tar det på företaget. Bara att skicka

Ruffel & Båg AB

Lureristigen 66

Nockeby 132 45

OK Skickar två i morgon då.
Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag blir så less.

För en månad sedan lämnade jag in min Mark V-förstärkartopp till JAM för att den sprakade mycket. Tänkte det var enklare och snabbare än att skicka den till tysken där jag köpte den.

Nu fick jag veta att problemet är så pass omfattande att dom inte har hittat det, men att det "ligger nånstans i preampen". JAM rekommenderar mig att vända mig till Thomann eller till Luthman, Mesa Boogies svenska återförsäljare.

Det fanns inte ens på min världskarta att dom inte skulle kunna lösa problemet. 😏 Jag hoppas inte felsökningen hos JAM blir för dyr när dom faktiskt inte åstadkommit någonting...

Jag har mailat både Thomann och Luthman så får vi se vad dom säger. Luthman vore väl definitivt enklast, dom verkar ha ett kontor i Haninge, vilket är väldigt nära mig. Jag känner mig inte jättesugen på att skicka min dyra 20.000-kronors förstärkare till Tyskland med posten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag iallafall precis fått kontakt med Luthman, någon Stockholmsbaserad Mesa Boogie-återförsäljare. Dom sa att dom kunde ta in den. Det känns betydligt bättre än skicka den till Tyskland iallafall, så det blir väl att jag gör så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...