k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Inte jag! 😮 min sambo är bäst! 🥰 ?!
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 ?! Behöver alltså inga fruntimmer hemskickade ☺️
Overkill Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Nu har jag spelat in en snutt. Lär bli som vanligt att jag inte gör klart skiten, så ni får höra det i den form det lär förbli. 😎 Your browser does not support the HTML5 audio tag
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Haha! Trodde att du menade sambo på engelska. Dags att läsa en svensk bok vid nästa bokbyte. Har snöat in lite på engelska författare nu igen.
slejnard Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 iPhone:ar. Får lyssna imorn! Haha! Trodde att du menade sambo på engelska. Dags att läsa en svensk bok vid nästa bokbyte. Har snöat in lite på engelska författare nu igen. 😄
Zakyath Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Nu har jag spelat in en snutt. Lär bli som vanligt att jag inte gör klart skiten, så ni får höra det i den form det lär förbli. 😎 Your browser does not support the HTML5 audio tag låter mysigt, men behövs fler partier 😑
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Låter filmiskt; Överdöd. Är lite för trött för att komma med än bättre kommentar. Men den skulle passa som stämningsmusik om du inte orkar lägga text och melodi på den.
Overkill Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 låter mysigt, men behövs fler partier 😑 Det är mitt eviga problem (förutom lathet).
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 Jo, det fungerar bra. Tar det på företaget. Bara att skicka Ruffel & Båg AB Lureristigen 66 Nockeby 132 45 OK Skickar två i morgon då.
k9 (oregistrerad) Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 nu kolla nyheter sedan gå ur med hunderan (orkar inte rätta) sedan sova... natti nu!
Zakyath Postat 3 september 2014 Postat 3 september 2014 nuu har jag en stabil låtidé till festivalen! text och lite melodier, sen arrangera ihop skiten så är det klart! heja!
D Vibe Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Gött Zak! Alltid härligt när man får genombrott i sina låtidéer.
k9 (oregistrerad) Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 G'morn! Mycket kaffe på g nu. Ska möblera om hela huset idag. Allt för att få fart på studion igen. 🙂
Micke H Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Alltså, jag blir så less. För en månad sedan lämnade jag in min Mark V-förstärkartopp till JAM för att den sprakade mycket. Tänkte det var enklare och snabbare än att skicka den till tysken där jag köpte den. Nu fick jag veta att problemet är så pass omfattande att dom inte har hittat det, men att det "ligger nånstans i preampen". JAM rekommenderar mig att vända mig till Thomann eller till Luthman, Mesa Boogies svenska återförsäljare. Det fanns inte ens på min världskarta att dom inte skulle kunna lösa problemet. 😏 Jag hoppas inte felsökningen hos JAM blir för dyr när dom faktiskt inte åstadkommit någonting... Jag har mailat både Thomann och Luthman så får vi se vad dom säger. Luthman vore väl definitivt enklast, dom verkar ha ett kontor i Haninge, vilket är väldigt nära mig. Jag känner mig inte jättesugen på att skicka min dyra 20.000-kronors förstärkare till Tyskland med posten...
slejnard Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 lät surt det där micke h! hoppas det löser sig! eller ja, det gör det. 😑 kaffe???
Micke H Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Mm, särskilt inte för en produkt man lagt över 20.000 kronor på... 😏
Micke H Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Nu har jag iallafall precis fått kontakt med Luthman, någon Stockholmsbaserad Mesa Boogie-återförsäljare. Dom sa att dom kunde ta in den. Det känns betydligt bättre än skicka den till Tyskland iallafall, så det blir väl att jag gör så.
k9 (oregistrerad) Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Vet att en av mina polare fick hjälp av Luthman i Sverige när han handlat saker i Norge förut.
Micke H Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Å andra sidan, skickar jag den till Thomann och det inte beror på slitage eller att jag typ tappat den så fixar dom det gratis. xD Hmm...
Micke H Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Alltså, fyfan vad Thomann är trevliga och lätta att ha att göra med. och Luthmann var sjukt dryga. Så jag skickar den till tyskland. 🙂
k9 (oregistrerad) Postat 4 september 2014 Postat 4 september 2014 Haha! Det var så min polare tyckte om Luthman med iofs. 😉
Recommended Posts