Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

😑

THAT I call a pagetopper! ☺️

Mmm, den har ju cirkulerat. Det som faschinerar mig med SD-väljare är hur dom verkar totalt immuna mot alla bevis på hur inkompetenta politiker dom är. I min värld borde järnrörsskandalen ha räckt för att dom skulle tappa i stort sett alla väljare, men tydligen inte...

undras hur man ska få dom att ändra sig. 😕

Annons
Postat

Ibland känns det bara hopplöst. Nästan onödigt att delta i demonstrationer. Men sen släpper den känslan och jag fortsätter kämpa, det lilla jag kan.

k9 (oregistrerad)
Postat

Själv så hade jag druckit fyra koppar kaffe klockan sex i morse. Sov ju hela dagen igår, nästan, så jag vaknade tidigt. Väntar på att de ska ringa och säga att mina mickar och min preamp har kommit idag.. Så sjukt sugen på att testa dem nu. Men eftersom min musikdator inte verkar vilja funka så blir det nog till att ominstallera hela burken. Har inte råd att köpa en nu dator nu...

k9 (oregistrerad)
Postat

Mmm, den har ju cirkulerat. Det som faschinerar mig med SD-väljare är hur dom verkar totalt immuna mot alla bevis på hur inkompetenta politiker dom är. I min värld borde järnrörsskandalen ha räckt för att dom skulle tappa i stort sett alla väljare, men tydligen inte...

Nu har jag sätt många som tidigare varit för SD som gillat och delat den videon. Åkesson fick ju lite bekymmer när han frågades ut i SVT.
Postat

Jag hoppas du har rätt. Jag kan ju bara tala för den enda SD-väljare jag känner och dom kommentarer jag ser på forum och YouTube.

k9 (oregistrerad)
Postat

Ibland känns det bara hopplöst. Nästan onödigt att delta i demonstrationer. Men sen släpper den känslan och jag fortsätter kämpa, det lilla jag kan.

Jag försöker alltid att inte diskutera invandringen och Islam med de SD anhängare jag diskuterar med. Eftersom jag har ganska bra koll på de förslag som SD kommit med så kan jag lura ut folk på den SD-is som inte bär dem.
Postat

De får näring av hat och ökat utanförskap. Offerkoftan värmer fint, tycker dom.

k9 (oregistrerad)
Postat

Huset hade varit grymt som studio, men det var i för dåligt skick för att jag skulle kunna fixa det utan hjälp. Dessutom så skulle det vara på tok för dyrt att hålla det varmt om vintrarna med.

k9 (oregistrerad)
Postat

Kul! Nu fick jag vara med att skapa lite reklam med. Eller lite samhällsinfo snarare. Jag ska köra en kameraman med kamera på min cykel så att de kan få mjuka kameraåkningar när de filmar. 🙂

Postat

Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars?

Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det.

Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det.

Riktigt bra låt som bara den! Är ljudbilden överlag för skarp? Några instrument typ nån av gitarrerna kan vara muddigare...å även high-hat.

Bra lirat å sjunget!!!!

k9 (oregistrerad)
Postat

hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲

Postat

hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲

Du kan ju skicka dom vidare till mig sen... såatte. 😑

k9 (oregistrerad)
Postat

Hehe! Två av dem kan få stanna här. De som är under tjugofem kan jag skicka vidare. Men bara om ni står för frakten. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Fick vänta på min preamp tills i morgon, så nu ska jag lägga mig och sova så att det blir imorgon fortare... natti natt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.