Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

😑

THAT I call a pagetopper! ☺️

Mmm, den har ju cirkulerat. Det som faschinerar mig med SD-väljare är hur dom verkar totalt immuna mot alla bevis på hur inkompetenta politiker dom är. I min värld borde järnrörsskandalen ha räckt för att dom skulle tappa i stort sett alla väljare, men tydligen inte...

undras hur man ska få dom att ändra sig. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Själv så hade jag druckit fyra koppar kaffe klockan sex i morse. Sov ju hela dagen igår, nästan, så jag vaknade tidigt. Väntar på att de ska ringa och säga att mina mickar och min preamp har kommit idag.. Så sjukt sugen på att testa dem nu. Men eftersom min musikdator inte verkar vilja funka så blir det nog till att ominstallera hela burken. Har inte råd att köpa en nu dator nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Mmm, den har ju cirkulerat. Det som faschinerar mig med SD-väljare är hur dom verkar totalt immuna mot alla bevis på hur inkompetenta politiker dom är. I min värld borde järnrörsskandalen ha räckt för att dom skulle tappa i stort sett alla väljare, men tydligen inte...

Nu har jag sätt många som tidigare varit för SD som gillat och delat den videon. Åkesson fick ju lite bekymmer när han frågades ut i SVT.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Ibland känns det bara hopplöst. Nästan onödigt att delta i demonstrationer. Men sen släpper den känslan och jag fortsätter kämpa, det lilla jag kan.

Jag försöker alltid att inte diskutera invandringen och Islam med de SD anhängare jag diskuterar med. Eftersom jag har ganska bra koll på de förslag som SD kommit med så kan jag lura ut folk på den SD-is som inte bär dem.
Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, den har ju cirkulerat. Det som faschinerar mig med SD-väljare är hur dom verkar totalt immuna mot alla bevis på hur inkompetenta politiker dom är. I min värld borde järnrörsskandalen ha räckt för att dom skulle tappa i stort sett alla väljare, men tydligen inte...

De får näring av hat och ökat utanförskap. Offerkoftan värmer fint, tycker dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Huset hade varit grymt som studio, men det var i för dåligt skick för att jag skulle kunna fixa det utan hjälp. Dessutom så skulle det vara på tok för dyrt att hålla det varmt om vintrarna med.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul! Nu fick jag vara med att skapa lite reklam med. Eller lite samhällsinfo snarare. Jag ska köra en kameraman med kamera på min cykel så att de kan få mjuka kameraåkningar när de filmar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hupp! Då har man gjort en mix i telefunkentävlingen. Vill hemskt gärna ha en sån mick såatteeeeeeeeeeeeeeee kika gärna in och rösta! 😄

https://www.indabamusic.com/opportunities/telefunken-multitrack-sessions-live-mixing-contest-11-jessica-childress-slow-down/my-submissions/a81ade1e-338b-11e4-9433-22000b3584c3

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar närma mig nåt slags resultat... Ska väl fixa till den där otajta felspelargitarren till höger... och sången, men annars?

Refrängen kändes nästan lite motown, så jag fick byta trumset till ett som hette nåt med det.

Det är nåt som inte låter bra, men jag kan inte sätta fingret på det.

http://www.crumble-zone.com/mp3/Repellion_slask1.mp3

Riktigt bra låt som bara den! Är ljudbilden överlag för skarp? Några instrument typ nån av gitarrerna kan vara muddigare...å även high-hat.

Bra lirat å sjunget!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

hmmm Antingen så har mina polare stort förtroende för mig eller så ser de mig som fullkomligt chanslös när det handlar om fruntimmer. De vill skicka hit sina flickvänner på en massa olika ärenden hela tiden... 😲

Du kan ju skicka dom vidare till mig sen... såatte. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Hehe! Två av dem kan få stanna här. De som är under tjugofem kan jag skicka vidare. Men bara om ni står för frakten. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Fick vänta på min preamp tills i morgon, så nu ska jag lägga mig och sova så att det blir imorgon fortare... natti natt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...