SadamJRII (oregistrerad) Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Ja, och skriva här... 🙂 Hur blir det nu När Studio bara är elektronisk - vad ska det kosta då? Skriva här är väl gratis. Jag försökte trycka på den där plusmedlemknappen och kom ingenstans. Undrar om inte hela sajten är på väg ut.
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 idétorka här inför festivalen 😲 tur att vi har två månader på oss. vad tänkte du dra ihop för nåt slej?
SadamJRII (oregistrerad) Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Hoppas inte! Längsta är ett fint vattenhål. 😑 Det är så lite aktivitet på storgorum och det är väl aktivitet man lever på. De som placerear sina annonser vill se att många går in på sajten.
slejnard Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 idétorka här inför festivalen 😲 tur att vi har två månader på oss. vad tänkte du dra ihop för nåt slej? Tänkte mig nå hårdrockigt! Oskrivet än dock. 😑
slejnard Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Det är så lite aktivitet på storgorum och det är väl aktivitet man lever på. De som placerear sina annonser vill se att många går in på sajten. Ja det är torka nu. Synd att några har slutat. Du bl.a. Var bra på att dra i trådar å även Valle å debatt.
SadamJRII (oregistrerad) Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Ja det är torka nu. Synd att några har slutat. Du bl.a. Var bra på att dra i trådar å även Valle å debatt. Jag tyckte det var kul att dra igång trådar, men jag fick mycket skit för det oxå. Att det var nördtrådar osv. Men man är ju en aning tjurskallig.
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Tänkte mig nå hårdrockigt! Oskrivet än dock. 😑 Själv tänkte jag något flumrockigt. Men vi får se.
k9 (oregistrerad) Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 (redigerat) 😏 Hmm.. det var ju jag som var osäker på om mitt ljudkort klarat branden. ☺️ Tack för påminnelsen, ska genast kolla det. 😛 Undrar om man skulle våga sig på ett bidrag till festivalen... 😏 Redigerat 31 augusti 2014 av k9
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 det är klart du vågar! naymari också, som sitter här och lurkar.
Neosus Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Jag begriper inte varför Sadam inte får stanna! Han bråkar ju ingenting nu för tiden?!? Förutom på Flashback?
Neosus Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Här är lite gitarr instrumentala gitarr grunkgitarr.. 😳😑
SadamJR Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Jag begriper inte varför Sadam inte får stanna! Han bråkar ju ingenting nu för tiden?!? Förutom på Flashback? Jag åkte just ut, men jag tog mig in igen. Det är väl en principsak, kanske.
Neosus Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Jag åkte just ut, men jag tog mig in igen. Det är väl en principsak, kanske. 😆😄
SadamJR Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 God natt mina vänner. Vi får se om vi ses i morgon.
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Linus har inte vart inne, måste vart nån annan. God natt
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 kom på nåt som kanske skulle kunna bli nåt för festivalen... ☺️ vi får se
Naymari Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 (redigerat) det är klart du vågar! naymari också, som sitter här och lurkar. Om jag hinner dra ihop något så kanske. Är inte så insatt i den genren dock. Funkar indierock? Redigerat 31 augusti 2014 av Naymari
k9 (oregistrerad) Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Själv skulle jag nog klassa indierock som en form a pop, men det går kanske att tuffa till indie så att det blir mera hårdrock iofs. Jag åkte just ut, men jag tog mig in igen. Det är väl en principsak, kanske. 😉
Zakyath Postat 31 augusti 2014 Postat 31 augusti 2014 Om jag hinner dra ihop något så kanske. Är inte så insatt i den genren dock. Funkar indierock? Det beror nog på hur mycket indie och hur mycket rock det är. Det verkar dock som att det är ganska flexibelt.
k9 (oregistrerad) Postat 1 september 2014 Postat 1 september 2014 Hmm hittade två hus som jag borde boka en visning på. Det ena är det bara att flytta till, det andra är det en massa, massa jobb på. Här är det som jag är mest sugen på det ligger i en liten håla utanför Ludvika men ser hutt att vara bra för en studio och tre stora hundar, hehe : http://objekt.fastig...e=hemnet#images
Zakyath Postat 1 september 2014 Postat 1 september 2014 Och så finns det bastu. Dit skulle jag flytta om det inte var så långt att pendla till skolan. Och om jag hade pengar.
k9 (oregistrerad) Postat 1 september 2014 Postat 1 september 2014 Jo bastu måste jag ju ha efter som jag har finsk påbrå. 😉
Recommended Posts