Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Du har inte funderat på att öppna flyktingförläggning. Det är där de riktiga pengarna ligger.

Jo vi räknade på det med. Men det var på tok för dyrt att starta. De som kan tjäna pengar på det är dem som redan har bra lokaler för det. Skulle kosta på tok för mycket att börja med att köpa och rusta fastigheten för de ändamålet just nu.
Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

Jo vi räknade på det med. Men det var på tok för dyrt att starta. De som kan tjäna pengar på det är dem som redan har bra lokaler för det. Skulle kosta på tok för mycket att börja med att köpa och rusta fastigheten för de ändamålet just nu.

Jag tänkte på fastigheten du har, men det kanske blir för trångt. Vi fick ju en förläggning eller vad det kallas här på orten väldigt hastig och lustigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

I detta hus kan jag kanske ta emot en flykting, med tanke på storleken på mitt hus. Eller snarare med tanke på avsaknaden av storlek på mitt hus. 😉

Många mindre orter som ligger här i krokarna har kunnat behålla sina skolor och ibland till och med en mataffär eller en pizzeria, tack vare de nya asylboendena i krokarna.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

plusmedlemskap?

Finns det längre? Det finns väl ingen blaska kvar?

sjukt otaggad inför skola på måndag... nu blir det 200% studietakt i två månader

Måste du plugga för två?

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

Hello! Im back from dagar i mörtträsk. Härligt! 😄

Läst ikapp åxå 😑

Åsså ska jag va med i rockfestivalen 😑

Hejsan. Undrar om det finns några metalrytmer i keyboarden jag köpte?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på ens dator när man inte kan unzippa zippade filer längre? Har winzip på datorn, till och med köpt det. Men kan ej unzippa filer längre. Provade avinstallera det och installera på nytt. Men icke! Skulle unzippa senaste versionen av Ableton Live - gick ej, ej heller det där samplingspaketet man får som ingår när man är plusmedlem här.

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

Har ej prenumererat, bara varit plussare på nätet.

Vad är det för fördel man kan ha då? Att läsa gamla artiklar?

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

Japp du ska va med!

Det blir nog inte av. Sen åker jag nog snart ut igen. Har du gott om ljudkort?

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

Två om man räknar det som är i dattan på SMÄKK 😑. Ett 1010 😑

Det var ju neosus jag skulle fråga om ljudkort. Jag har aldrig kunnat skilja på er två.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för fördel man kan ha då? Att läsa gamla artiklar?

Ja, och skriva här... 🙂 Hur blir det nu När Studio bara är elektronisk - vad ska det kosta då?

Link to comment
Dela på andra sajter

SadamJRII (oregistrerad)

På frågan nummer ett säger jag ett och på fråga nummer två säger jag vad var frågan?

Jag kommer inte ihåg riktigt själv. Jag undrade väl om du har nåt ljudkort kvar, tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...