Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Om du inte redan har det, skaffa Reason 7.1 nu och uppgraderingen till 8 får du gratis när det är dags?

Satt just och funderade på det.

Jag värmer fryspizza.

Sidtopp nu igen?

vagott

Postat

ny låt på g ☺️ haft en liten svacka i låtskrivandet nu så känns bra å få ihop något annorlunda från det man brukar göra, som även är högre klass än de mesta grejer man pular ihop från dag till dag ☺️

Postat

Nu blev det lite on-topic tycker jag.

Jag dricker Pepsi. Lite sisådär med koffeinhalten men den släcker törsten.

Pepsi?! 😮😠 You've joined the dark side, master Linus. 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag gillade hettan som var med iofs. Det jobbiga var ju när röken från branden i Sala låg som ett lock över oss här bara. Luften var torr och varm på ett mycket märkligt sätt då.

k9 (oregistrerad)
Postat

Pepsi?! 😮😠 You've joined the dark side, master Linus. 😱

Iskall dr:Pepper här.
Postat

Det är skönt så här års när den förbannade hettan har lagt sig. Fan, det är ju nästan som om det vore slutet av semptember 🙂 .

Usch!

k9 (oregistrerad)
Postat

Goder morgon. Skönt att vara nyvaken såhär dags på dygnet. 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

testar vad som händer om man kör lite wokgrönsaker, räkor, cheddarost med gräslök, rosépeppar, svartpeppar och salt i ugnen. Tror ni det blir ätbart? 🙂

k9 (oregistrerad)
Postat

Det vart riktigt gott faktiskt. Ingen bra måltid dock. Men jag ska göra denna mix nästa gånga jag steker oxfilé eller lövbiff, som tillbehör i rätten. 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.