Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Jag lämnade in min förstärkartopp för lite över två veckor sedan för att det hade börjat spraka och knastra i den. Dom sa att det bara skulle ta en vecka så i fredags skickade jag ett mail. Jag fick inget svar och hade nu ikväll bestämt mig för att åka dit imorgon och prata med dom, men nu fick jag precis ett mail. Klockan 01:04! 😆 Han skulle kolla och återkomma.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag lämnade in min förstärkartopp för lite över två veckor sedan för att det hade börjat spraka och knastra i den. Dom sa att det bara skulle ta en vecka så i fredags skickade jag ett mail. Jag fick inget svar och hade nu ikväll bestämt mig för att åka dit imorgon och prata med dom, men nu fick jag precis ett mail. Klockan 01:04! 😆 Han skulle kolla och återkomma.

Oj! Låter inte som att de jobbar på ackord.... ☺️😏😐😊😊
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var och handlade skor på Din Sko idag, och jag har alltid haft storlek 42-43, men nu hade fötterna helt plötsligt fått för sig att jag skulle ha 45or. 😮 .. Provade nog 3 par där storleken hade växt. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag var och handlade skor på Din Sko idag, och jag har alltid haft storlek 42-43, men nu hade fötterna helt plötsligt fått för sig att jag skulle ha 45or. 😮 .. Provade nog 3 par där storleken hade växt. 😲

Oj har du svullna fötter då?
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

04396.jpg

Den går jag inte på alls. Syns ju att den photoshoppad. Vad har han på den vänstra armen, va? Sådär ser INTE ett gökur ut. 😠 :angry:
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Och jag

Nu tycker Martin att ljudet får mer dynamik av att byta från en intern usb-kontroller till en för pci-e..

😲

Jag lyckades hålla mig från att kommentera. Jag tycker nämligen att USB låter bajs. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...