Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Kl 06 imorgon sitter jag på ett flyg till mallis! Ska vara där en vecka. Dags att införskaffa ett par böcker att läsa kanske.

Nice! Funderar på att besöka en polare på Malta snart. Då kostar bara flyget ner, sedan så bor jag hos honom 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jag provar lite disteffekter och sångljud, kan nog bli bra till slut.

https://soundcloud.com/dabene/wonder

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Skall bygga klart låten.

Det var faktiskt den här tråden som fick mig att börja mecka med låten.

https://www.studio.se/index.php/topic/107148-foersoeker-efterskapa-foeljande-gitarrljud/#entry1565999

Konstiga saker som kan få ens kreativitet att gå igång... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Nu saltimbocca och sparrisrisotto, de e gott!Lagar denna måltid med stor kärlek och kanske ett glas vitt till kocken smiter ned.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

Grymt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste vara mitt inre svullo som lyckades få det där till att du ätit en hel tårta.

ja det är väl rejält mkt mindre kalorier i en vattenmelon än i en tårta.. mkt vatten så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har btw bestämt mig för att sätta hjul på mitt studiobord så att jag lätt kan dra fram det för att meka med sladdar med mera, men också för att lättare komma åt att dammsuga.. 😑

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller på med en låt som kommer vara 100% komponerad, producerad och mixad med min surfplatta och mobil i Caustic 3 förresten. Bara för att det går 🙂 ..dessutom är merparten av mina musikprylar i kartonger just nu efter att vi flyttade i början av juli..

Link to comment
Dela på andra sajter

Malmöfestivalen regnar bort. Var där inte i förrgår och det lär bli regn här nere hela veckan... 😠

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...