Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat

Vars ska du i Grekland?

Annons
Postat

Vi ska till Samos. Pythagoras. Visst fint där.

Tog du just min pagetopper 😳

<tråkigt skämt om mannens sats här>
k9 (oregistrerad)
Postat

Kl 06 imorgon sitter jag på ett flyg till mallis! Ska vara där en vecka. Dags att införskaffa ett par böcker att läsa kanske.

Nice! Funderar på att besöka en polare på Malta snart. Då kostar bara flyget ner, sedan så bor jag hos honom 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

<tråkigt skämt om mannens sats här>

🤪😕😱 :ph34r: 😱😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag provar lite disteffekter och sångljud, kan nog bli bra till slut.

https://soundcloud.com/dabene/wonder

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Skall bygga klart låten.

Det var faktiskt den här tråden som fick mig att börja mecka med låten.

https://www.studio.se/index.php/topic/107148-foersoeker-efterskapa-foeljande-gitarrljud/#entry1565999

Konstiga saker som kan få ens kreativitet att gå igång... 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu saltimbocca och sparrisrisotto, de e gott!Lagar denna måltid med stor kärlek och kanske ett glas vitt till kocken smiter ned.

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

Grymt!

Postat

ätit upp en halv vattenmelon..

Det måste vara mitt inre svullo som lyckades få det där till att du ätit en hel tårta.
Postat

Det måste vara mitt inre svullo som lyckades få det där till att du ätit en hel tårta.

ja det är väl rejält mkt mindre kalorier i en vattenmelon än i en tårta.. mkt vatten så.

Postat (redigerat)

Jag har btw bestämt mig för att sätta hjul på mitt studiobord så att jag lätt kan dra fram det för att meka med sladdar med mera, men också för att lättare komma åt att dammsuga.. 😑

Redigerat av D Vibe
Postat

Håller på med en låt som kommer vara 100% komponerad, producerad och mixad med min surfplatta och mobil i Caustic 3 förresten. Bara för att det går 🙂 ..dessutom är merparten av mina musikprylar i kartonger just nu efter att vi flyttade i början av juli..

Postat (redigerat)

Malmöfestivalen regnar bort. Var där inte i förrgår och det lär bli regn här nere hela veckan... 😠

Redigerat av Algotezza
Postat

D E D

Jag laddade ned Caustic te lapptoppen!

Kul va! ☺️

Mkt ql! 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.