Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Har det hänt något här som jag bör veta under den tiden jag varit borta?

slejnard har fått bredband!

Rent statistiskt så borde det inte vara det. Eftersom det är fler som inte varit där och stört dem , än det är folk som varit där och stört dem, så då borde ju k9 vara en av de som inte varit där. Så nu har jag med hjälp av statistik visat att det är en omöjlighet att jag skrivit de inlägg jag faktiskt skrivit där. Om ni ifrågasätter denna statistik så kolla antalet inlägg jag gjort genom BNP och antalet ätna räkmackor ätna i JAS-39 Gripen plan år (802 - 1928 +/- X-xz). Kom ihåg att harmonisera tabellerna med stjärnbilden "Storfjärten som ständigt närmar sig marken" i förhållande till helt valfri parameter (jag föreslår dock en vas) så att det blir lika orätt som det blir fel.

EDIT///Bara för att det går.

anade nästan det va 😛

Mitt första tanke var vad fan gör han? Sedan tänkte jag hur många händer har karln. Se stängde jag ner alla de extra mediaspelarna som hoppade igång vilket ju klart förbättrade min förmåga att ta till mig det musikaliska i ditt stycke. Och jag bedömer detta riff vara utomordentligt intressant och välljudande!

Ett förtydligande: Bra riff! Torrt och varmt ljud! Satt som en bastu en kall och regnig kväll.

kul att du gillar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...