Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Eller vänta nu, den kanske inte var gjord av materialet "barn", den var tillverkad av barnarbetare?! Eller kanske både och. Tänk er vilken slogan de skulle kunna ha...

ChildsplayTM, by children, of children... For children.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller vänta nu, den kanske inte var gjord av materialet "barn", den var tillverkad av barnarbetare?! Eller kanske både och. Tänk er vilken slogan de skulle kunna ha...

ChildsplayTM, by children, of children... For children.

xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är lite ironiskt att dinosauriernas nu levande närmaste släktingar är fåglar. 🙂

Kolla blicken på en höna en gång! En ödleblick!

Man kan undra vad som finns mellan dinosar och oss eftersom vi inte skulle vara lika nära släkt som birdsen...

Bra schema algo!

Yes, möe najz! 🙂 :) 🙂😆 :lol: 😆😄 :D 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är lite ironiskt att dinosauriernas nu levande närmaste släktingar är fåglar. 🙂

En annan lustig grej är att kossor inte är alltför avlägsna släktingar till valar, som enligt min kursliteratur i evolution hade landlevande förfäder. Valarnas evolution har alltså gått via land...

Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant också att svampar inte är växter utan en egen ordning i biologin. De liknar växter genom att inte röra sig. Men de saknar klorofyll och lever på sådant som dött, växter och djur. Den egentliga svampen är myceliet och mykorrhizan under jord. Svampen ovan jord kan man säga är deras köns- eller fortplantningsorgan.

Plocka en sopp är att plocka en snopp! 😉

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant också att svampar inte är växter utan en egen ordning i biologin. De liknar växter genom att inte röra sig. Men de saknar klorofyll och lever på sådant som dött, växter och djur. Den egentliga svampen är myceliet och mykorrhizan under jord. Svampen ovan jord kan man säga är deras köns- eller fortplantningsorgan.

Plocka en sopp är att plocka en snopp! 😉

och det finns inga fiskar

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...