Naymari Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 kan gå ändå! ring eller maila! Har jag gjort. Allt är löst, ska bara komma hem till Växjö och köpa emballage. Nackdelen är bara att det kan ta 2-4veckor. Jag har deadlines att hålla 😱 nåja. Hörlurar it is!
Memphis Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Ge mig 😠 http://www.blocket.se/alvsborg/Tama_Superstar_Custom_HyperDrive_53038356.htm?ca=15&w=2
slejnard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 okej! 😠 godmorgon alla glada liiiiiiiiiiv morningfarts!
Memphis Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Meinl Dummer festival ska vara här i Götet i November! 😮 omgomgomg, fan va fett! 😄 Och så lirar In Flames här i November! Mycket att se fram emot nu.
slejnard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 härligt memf! 😄 Själv ska jag se doug seeger i oktober i luleå och en tribut till 70-talshårdrock i piteå i november! blir göttarns gött. 🙂
Memphis Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 härligt memf! 😄 Själv ska jag se doug seeger i oktober i luleå och en tribut till 70-talshårdrock i piteå i november! blir göttarns gött. 🙂 Va gott Slejj! 😄
slejnard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 halsmicken på min epiphone har börjat glappa 😏 Attans 🙁
slejnard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Va gott Slejj! 😄 Visst äre 😄 Funderar på om vi ska äta på CGs innan. Gott kött! 😑
Memphis Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Det tycker jag abslut du ska göra! En behöver unna sig ibland. ☺️
Overkill Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Memphis, var du i Paris när du reste runt? Ska dit imorgon och har inte riktigt kollat upp vad som är värt att göra.
slejnard Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Kollat marmor och marmoreringar i Paris när jag utbildade mig till dekorationsmålare. 😑 Början av 2000-talet. Notre dame Operahuset Louvren Käka baguett vid Eiffeltornet Värt! 😑
drloop (oregistrerad) Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Nu ska jag iväg och se Graveyard! \m/ 😠 \m/ Ajdå. Missade det. Nåväl jag skall till Wow så det får kompensera.
Fidden Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Huvudsaken är att du cyklar runt på en gammal militärcykel, iförd valfri utstyrsel som måste innehålla randig tröja, halsduk, basker och mustasch. På styret måste det hänga en påse med minst 2 baguetter, och på ryggen ska det hänga ett litet dragspel. Och så ska du cykla lite småvingligt och heja till alla damer som kastar slängkyssar på dig.
Gäst Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Nån som har lust att fylla i den här sånginspelningen med något ? https://soundcloud.com/1234melovi/overglow-acapella-live-melovi
Overkill Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Huvudsaken är att du cyklar runt på en gammal militärcykel, iförd valfri utstyrsel som måste innehålla randig tröja, halsduk, basker och mustasch. På styret måste det hänga en påse med minst 2 baguetter, och på ryggen ska det hänga ett litet dragspel. Och så ska du cykla lite småvingligt och heja till alla damer som kastar slängkyssar på dig. Det var först när du kom till baguetten som jag förstod att du pratade med mig om Paris och inte om drloop om Way out west. Men jag ska följa ditt råd.
Overkill Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Nu har förresten lukten från skogsbranden kommit till Uppsala. Hade öppet fönster under dagen när jag var på jobbet, så nu luktar det rökt trä i hela lägenheten.
Neosus Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 vagott rökdiset syns ända upp till norrland. Huvvaligen!
Neosus Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Eller iallafall upp till ångermanland. Hoppas det kommer ett rejält regnskur snart..
Overkill Postat 6 augusti 2014 Postat 6 augusti 2014 Kollat marmor och marmoreringar i Paris när jag utbildade mig till dekorationsmålare. 😑 Början av 2000-talet. Notre dame Operahuset Louvren Käka baguett vid Eiffeltornet Värt! 😑 Häftigt! Det är nog faktiskt bara Notre Dame och Louvren av det turistiga vi tänkt göra, tror jag, så det var ju ganska så snyggt träffat. Eiffeltornet lär vi ju kolla på också, men känns ovärt slösa tid på att åka upp. Så en baguette i närheten låter bättre!
Recommended Posts