Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Grattis till alla som fyller år.

Det hänger jag på!

Oj, on top again... 🤪

Redigerat av Algotezza
Annons
Postat

Det hänger jag på!

Oj, on top again... 🤪

In your face, slej! 😛😆

Postat (redigerat)

@Zak; festen har varit på sjukhuset. Sambon har legat inne (för cellgiftsbehandling) så vi har hängt där i helgen 🙂 Fick en pre-order-ticket på en xenomorf (ja, en staction på en Alien) av henne. Totally awesome and she's the best! 🥰 Vart både hallongfaft, tårtah och akffe inne på rummet.

Fyfasen. Hoppas hon mår bättre snart! Krya på sig till sambon din! 😮

Redigerat av Naymari
Postat

ja det hoppas vi alla! skulle nästan säga att det kanske inte är så kul sätt att spendera sin födelsedag, men jag misstänker att du inte skulle vilja göra nåt annat än att va med henne ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat

Jajamen! Så är det.

Postat

Thänx guys ☺️

@Zak; festen har varit på sjukhuset. Sambon har legat inne (för cellgiftsbehandling) så vi har hängt där i helgen 🙂 Fick en pre-order-ticket på en xenomorf (ja, en staction på en Alien) av henne. Totally awesome and she's the best! 🥰 Vart både hallongfaft, tårtah och akffe inne på rummet.

Thänx guys ☺️

Deppigt. Tänker på er…

Postat

:web:

Jag iallafall blivit utskriven så nu har man blivit kvitt skiten! Känns bra!

Antecknar ni?

😄

Yep, gött o höra Grahneman.
Postat (redigerat)

Nu funkar datorn igen. 4000 spänn sparade.

Skaffat ny PC, en HP, strax efter jul så jag kan dra av det på firman i årets deklaration. Officepaketet har platt design, inget 3D-låtsas mer med skuggor o så. Snyggt och minimalistiskt. Kräver mindre utrymme antar jag.

Ha en skön måndag - kaffe snart! 🙂

Kallt i Lund. Torrt o kallt - lite som champagne ska va... 😆

Redigerat av Algotezza
Postat

Skaffat ny PC, en HP, strax efter jul så jag kan dra av det på firman i årets deklaration. Officepaketet har platt design, inget 3D-låtsas mer med skuggor o så. Snyggt och minimalistiskt. Kräver mindre utrymme antar jag.

Skattesmitare.

Postat (redigerat)

Skattesmitare.

Lagligt. Betalar statlig inkomstskatt. Har ju en kommunal grundlön i botten. Det måste löna sig att ha lön.

Redigerat av Algotezza
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.