Zakyath Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 har flängt runt alldeles för mycket nu på sistone.. funderar på å åka ut till skogen i en vecka nu, lyfta skrot och spela in lite 😑
Pico Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 har flängt runt alldeles för mycket nu på sistone.. funderar på å åka ut till skogen i en vecka nu, lyfta skrot och spela in lite 😑 Typ spela in en workout-video? xD
Pico Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Orka komma på nu att jag fucking hade fribiljett till friidrotts-SM. 😠
Pico Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Mja, det är inte det ordet "fri" innebär i friidrott dårå... era nötter! xD
Memphis Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Mja, det är inte det ordet "fri" innebär i friidrott dårå... era nötter! xD Jaha xD SEMESTER! Nu jävlar blir det bira bira bira BÄRS BÄRS BÄRS Fan va du har semester och bärsar! Obs, säg inte så när du är i Norge bara xD
Memphis Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 (redigerat) Va haru köpt för öl då Overkill? Jag börjar intressera mig mer och mer för ölsorter från microbryggerier, man stöter på så många ovanliga smaker. Det ligger ett bryggeri över gatan typ som heter Beerbliotek, och den jag testat hittils är riktigt god. En annan från stan är Poppels som e rätt nice, lagern iaf. Hur går det för dig me bryggandet då? 😄 Redigerat 3 augusti 2014 av Memphis
Memphis Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Har haft storasyrran på besök från och med i Torsdags, och hennes två små barn, det var kul men jag är heelt utmattad nu, Herregud vad det tar energi att ha hand om sånna tockendäringa krabater xD
Zakyath Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Va haru köpt för öl då Overkill? Jag börjar intressera mig mer och mer för ölsorter från microbryggerier, man stöter på så många ovanliga smaker. Det ligger ett bryggeri över gatan typ som heter Beerbliotek, och den jag testat hittils är riktigt god. En annan från stan är Poppels som e rätt nice, lagern iaf. Hur går det för dig me bryggandet då? 😄 min nya favorit är staropramen unfiltered. avsevärt mycket trevligare än vanliga staropramen.
Memphis Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 nämen TJAAA! 😄 Nämen HÄÄJ! xD Jag har förresten börjat spara till skägg. Får se hur det här slutar. xD Jag undar om Fidden har kvar sitt 😕
Zakyath Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 själv rakade jag bort mitt idag. tänkte spendera lite tid i solen denna vecka, synd att ha skägg då ...
Gäst Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 https://soundcloud.com/1234melovi/melovi-bem-bee-live-dubstep-drop Lyssna på min dubstep dänga 😄 *gräs*
Fidden Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 Jag har kvar mitt skägg MEN SKIT I DET NU DETTA ÄR AWESOME! https://www.youtube.com/watch?v=kFd2Mi2FTzs
Fidden Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 https://soundcloud.com/1234melovi/melovi-bem-bee-live-dubstep-drop Lyssna på min dubstep dänga 😄 *gräs* Hur mycket gräs rökte du egentligen? Är du förresten säker på att det var gräs?
Gäst Postat 3 augusti 2014 Postat 3 augusti 2014 (redigerat) Hur mycket gräs rökte du egentligen? Är du förresten säker på att det var gräs? Jo det var mkt gräs i den här inspelningen, höll på att svimma när jag spelade in det typ. det är 3 tagningar på rad men jag skrev att det var live, tyckte det giltes 😛😄 Redigerat 3 augusti 2014 av ewroL
Recommended Posts