Memphis Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 sannerligen 😆 😄 Stop it, i'm not in the moog. /götekorg xD Jag vet inte! 😠 Eller näe, det gjorde jag inte... Det var ju gal-dyrt! xD Hepp! 😠 xD
Memphis Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 (redigerat) Tjena Memfis! 😄 Sammanfattning, plz. Fick du ligga? xD Nej 🙁 Men blev erbjuden sex.. ..av prostituerade. xD På en horgata i Frankfurt. Och nej, fråga inte varför jag var där. 😠 Okej, sammanfattning; Jag besökte 4 huvudstäder, vandrade i alperna och resan stärkte mitt självförtroende något. Jag blev även bättre på att läsa kartor, någon som jag är usel på. xD Träffade mycket härliga människor och fick mersmak av att resa själv, så kommer definitivt göra något liknande igen. Redigerat 29 juli 2014 av Memphis
Memphis Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 Åkte förbi Munkedal idag... I Munkedal spelade jag på julbord för en massa år sedan xD
Zakyath Postat 29 juli 2014 Postat 29 juli 2014 (redigerat) vi vet varför du var där 🙂 obs att svaret till memphis och videon inte är relaterade Redigerat 29 juli 2014 av Zakyath
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 xD Nej 🙁 Men blev erbjuden sex.. ..av prostituerade. xD På en horgata i Frankfurt. Och nej, fråga inte varför jag var där. 😠 Okej, sammanfattning; Jag besökte 4 huvudstäder, vandrade i alperna och resan stärkte mitt självförtroende något. Jag blev även bättre på att läsa kartor, någon som jag är usel på. xD Träffade mycket härliga människor och fick mersmak av att resa själv, så kommer definitivt göra något liknande igen. Awesome ju! 😄 Kul att du hade det nice. ☺️ (Varför var du på en horagata i Tyskland?) 😱
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Två älgar var ute och flög då sa den ena: "Älgar kan väl inte flyga?" "Nä, men jag har röda kalsonger."
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Lite bajssnack nu då! http://youtu.be/uT6qgfkYf8k Skitroligt!
Memphis Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Awesome ju! 😄 Kul att du hade det nice. ☺️ (Varför var du på en horagata i Tyskland?) 😱 Japp! 😄 Säger jag inte! 😠
Memphis Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Två älgar var ute och flög då sa den ena: "Älgar kan väl inte flyga?" "Nä, men jag har röda kalsonger."
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Hur är läget med Mickeman annars o så? Jodå, räknar ner dagarna till semestern börjar. Två och en halv dag kvar. ☺️
Memphis Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Jomen. Såatte. Jodå, räknar ner dagarna till semestern börjar. Två och en halv dag kvar. ☺️ Fett nice! ^___^Va sen semester du har! Men va gott ändå! xD
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Förlorade vårt kontors stora semesterslagsmål. Men plussidan av det hela är att vi under juli månad bara jobbar till kl fyra, och det missar alla stekare som har semester. xD
Micke H Postat 30 juli 2014 Postat 30 juli 2014 Lyssnar på lite gamla Arcane-låtar. Helvete vad bra vi var egentligen, om man får vara lite självgod. xD Fortfarande en låt jag är sjukt stolt över. ☺️ (Ska sluta vara ego nu.)
Recommended Posts