Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har nästan bott i gullmarsfjorden i 1,5 vecka. Spegelblankt, salt och svalkande, iaf under det 30-gradiga ytvattnet.

Vart nånstans badar du då? Var två veckor där nere, men utanför Brastad då. Visst var det Munkedal dina föräldrar hade stuga i?

Annons
Postat

Vart nånstans badar du då? Var två veckor där nere, men utanför Brastad då. Visst var det Munkedal dina föräldrar hade stuga i?

Bergsvik, i närheten av gårdvik, i närheten av Munkedal.

Postat

Lars hittade sin vigselring efter tre år på sjöbottnen

Guybrush Threepwood å andra sidan kan bara hålla andan i 10 minuter.

Postat

fint 😆

vart ute i solen alltför många timmar idag.. varmt som attan! nu blir det att spela in lite snabbt innan jag ska iväg på släktkalas å sen fest

Postat

God Morgon!

Har inte druckit kaffe på ett tag. Mindre sur i maggen. Man överlever.

Men säger du latte osäkrar jag min kaffemaskin!

I morgon ska vi hämta vår nya bil. Frugans då. Jag är körkortslös. Alltid ute o cyklar!

Och så ska jag börja träna två dar i veckan.

🙂😄😆

Postat

phew, troligtvis mitt tyngsta gympass än så länge nu... börjar komma in i hur man gör övningarna så lastade på lite extra. middagen var tyvärr på väg upp på sista setet marklyft, så fick skippa det ...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.