Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Jag har en strato fendercaster USA 😮

Jag har en ukulele. Snart i en låt på SoundCloud med bara akustiska instrument. 😄

Wow - råkade hamna överst!

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

I dag har jag bytt till nya yamahamixern i liveracken, det blev en hel del skruvande. Plötsligt låter mina backtrax bättre i lurarna- TC reverbet låter skitbra så där live… Sen har jag o frun testsjungit till backtracks i typ 2 timmar med lurar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en ukulele. Snart i en låt på SoundCloud med bara akustiska instrument. 😄

Wow - råkade hamna överst!

Cool. Hittade dig nu på soundcloud å börjar följa...😑

Inte coolt att du hamnade överst. Jag ska va pagetopprare! ☺️

I dag har jag bytt till nya yamahamixern i liveracken, det blev en hel del skruvande. Plötsligt låter mina backtrax bättre i lurarna- TC reverbet låter skitbra så där live… Sen har jag o frun testsjungit till backtracks i typ 2 timmar med lurar.

Kul med nytt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cool. Hittade dig nu på soundcloud å börjar följa... 😑

Inte coolt att du hamnade överst. Jag ska va pagetopprare! ☺️

Kul med nytt!

Då ska jag snoka rätt på dej!

Sorry för pagetopping! Var inte meningen... "No one can take your place, no one ever will!" 😊

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

I dag har jag bytt till nya yamahamixern i liveracken, det blev en hel del skruvande. Plötsligt låter mina backtrax bättre i lurarna- TC reverbet låter skitbra så där live… Sen har jag o frun testsjungit till backtracks i typ 2 timmar med lurar.

Jag har en yamahalur (trombon). Och yamaha stereorecorder. Liten nätt sak o ta med sej i fickan o fånga upp naturljud med... För ambientlåtar... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ojoj! är det fortfarande mer impressionistiskt än popmusik ?

Improviserad fri form... Får lära mig lite singer songwriting också så man får in mer cash från Spotify... Just nu inte ett öre om jag inte själv lyssnar. Smal smalare smalast...

Lånade Petters bok 16 rader, skrev ett par poems i hans efterföljd. Ska man slå sej på o rappa, hip-hop?

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

Hupp... kollade nyss på Indaba och såg att jag gjort ca 260 submissions där. Mixer, remixer, egna låtar. Vinner dock aldrig. Men kul ändå. Lyssna på andra, lära sig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte det här rätt så bra grejer?

PROFESSIONAL TUBE MIC PREAMP ART.

http://www.tradera.c...01973_199320880

Heh! en tockendäringa hade jag back in the day ihop med mitt PCIe-ljudkort ☺️ Som Nay säger; helt okej budgetpre 🙂

* * *

Congratz till mig idag! 35 bast som FÄN! I'm pushing 40 now 😠

* * *

Hej Overkill! 😮🥰 Låter som om du har det gött. Keep it up!

* * *

Nilsson lallar vidare ser jag 😛 Gott så!

* * *

Memphy is one hot hunk 😱😊🥰

* * *

Take care ya'll 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis CHAE! Saft å tårta på dagen tillönskas. 😄

Gratulerar CHAE! 😮

åh fyller chae år! grattis! var e festen? ☺️

Thänx guys ☺️

@Zak; festen har varit på sjukhuset. Sambon har legat inne (för cellgiftsbehandling) så vi har hängt där i helgen 🙂 Fick en pre-order-ticket på en xenomorf (ja, en staction på en Alien) av henne. Totally awesome and she's the best! 🥰 Vart både hallongfaft, tårtah och akffe inne på rummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Tror att den färgar rätt mycket, men det är ju det många vill ha.

Neutral faktiskt, tills man drar på.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Snart äkta människor i ettan. Rätt så bra serie!

Borde man inte ha en kanal Noll också. Ska vi köra i gång den, "Nollan" - krävs ju även nollor i den digitala världen...

Redigerat av Algotezza
Link to comment
Dela på andra sajter

GRATTIS CHAE! 😄

Här haru en tårta!

cake3.JPG

GRATTIS CHAE-MAN! 😄

Tääääck krappar! ☺️

Åzum tårtah ju! 😮

Grattis till alla som fyller år.

Det är jag och Per Gessle 😳😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...