Memphis Postat 9 juli 2014 Postat 9 juli 2014 På fredag sticker jag iväg och tågluffar i Europa i 2,5 veckor. 😑 Nu vet ni. Ska bli sköj! Japp.
Micke H Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 På fredag sticker jag iväg och tågluffar i Europa i 2,5 veckor. 😑 Nu vet ni. Ska bli sköj! Japp. Kul! 😄 Spåra inte ur bara! 😠
Naymari Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 Var i telefonsupporten för min fars bredband. "Har du startat om utrustningen?" 😏 Är det verkligen så att det inte är det första folk provar om skiten strular? 🙂
Naymari Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 På fredag sticker jag iväg och tågluffar i Europa i 2,5 veckor. 😑 Nu vet ni. Ska bli sköj! Japp. Det har jag också funderat på och göra, men är rädd att man ska hamna i Ungern någonstans och man råkat spendera alla sina cash. Återkom gärna på vad den totala summan blir. 😑 Ha skoj! Kan nog bli en skön kontrast till allt jobbstrul du haft!
Memphis Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 (redigerat) Ja men då så. När åker vi? 😄 😄 Jamen häng på för fan! Kul! 😄 Spåra inte ur bara! 😠 😄 Jomen ska bli spännande att resa på egen hand. Det har jag också funderat på och göra, men är rädd att man ska hamna i Ungern någonstans och man råkat spendera alla sina cash. Återkom gärna på vad den totala summan blir. 😑 Ha skoj! Kan nog bli en skön kontrast till allt jobbstrul du haft! hehe okej, jag återkommer. Man får ju ha lite marginal på sin budget så man inte hamnar i sån situation. Ja precis, ska bli gött o komma iväg. Redigerat 10 juli 2014 av Memphis
Fidden Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 😄 Jamen häng på för fan! En mer spontan version av mig hade lätt gjort det 😄
Micke H Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 Dagens låttitel: "Det är okej att leka med din grej".
Fidden Postat 10 juli 2014 Postat 10 juli 2014 Dagens låttitel: "Det är okej att leka med din grej". Does it make you gay att leka med sin grej?
Recommended Posts