Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Låter lite mastigt kan jag hålla med om. Hade legat däckad i veckor.

Vajert skrivit fid.

Postat

Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

Kewl, kollade deras tour-schema för några dagar sedan... inget nära Umeå. Götet var ju inte nästgårds heller...
drloop (oregistrerad)
Postat

Grymt inspirerande video! Tack Zakyath!

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Dirty loops 30 september gbg. Kanske.

Redigerat av drloop
Postat

Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

Ha, jag blev för nyfiken på spoilern så jag uppenbarligen glömde läsa det som stod ovanför (pico hjälpte mig till slut, tack pico).

Har bara sett ett fåtal klipp med dem på youtube, men är rädd att jag är dödligt allergisk. xD

Postat

Ha, jag blev för nyfiken på spoilern så jag uppenbarligen glömde läsa det som stod ovanför (pico hjälpte mig till slut, tack pico).

Har bara sett ett fåtal klipp med dem på youtube, men är rädd att jag är dödligt allergisk. xD

xD

Dirty loops 30 september gbg. Kanske.

Alrighty, gött.
Postat

Det där låter inte så bra i mina öron! Trummorna i otakt/osync med resten av musiken! Rap:et försvinner i det andra och låter väldigt otydligt! Och ditt läte där skulle vara mer i bakgrunden utan reverb..

Nä jag är lessen om jag låter hård men det där är verkligen inte bra. Bättre kan du..

Finns förresten en låtavdelning på forumet. Använd den istället så alla andra kan lyssna och ge kritik.

Postat
🙂 ok, tack för kommentaren ändå. ska göra om det 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Har jag missat något?

k9 (oregistrerad)
Postat

Hopp och hej!

k9 (oregistrerad)
Postat

Tjeba! 😄

Heba!
drloop (oregistrerad)
Postat

Meckar syntljud. D e gott

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.