Fidden Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Låter lite mastigt kan jag hålla med om. Hade legat däckad i veckor.
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Låter lite mastigt kan jag hålla med om. Hade legat däckad i veckor. Vajert skrivit fid.
Pico Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD Kewl, kollade deras tour-schema för några dagar sedan... inget nära Umeå. Götet var ju inte nästgårds heller...
drloop (oregistrerad) Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 (redigerat) Dirty loops 30 september gbg. Kanske. Redigerat 5 juli 2014 av drloop
Fidden Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD Ha, jag blev för nyfiken på spoilern så jag uppenbarligen glömde läsa det som stod ovanför (pico hjälpte mig till slut, tack pico). Har bara sett ett fåtal klipp med dem på youtube, men är rädd att jag är dödligt allergisk. xD
Memphis Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Ha, jag blev för nyfiken på spoilern så jag uppenbarligen glömde läsa det som stod ovanför (pico hjälpte mig till slut, tack pico). Har bara sett ett fåtal klipp med dem på youtube, men är rädd att jag är dödligt allergisk. xD xD Dirty loops 30 september gbg. Kanske. Alrighty, gött.
Gäst Postat 6 juli 2014 Postat 6 juli 2014 Var lite full igår och jobbade på prat-rap till en sånginspelning jag gjorde för 2 år sedan.. https://soundcloud.com/1234melovi/melovi-glomda-sorger-demo
Neosus Postat 6 juli 2014 Postat 6 juli 2014 Det där låter inte så bra i mina öron! Trummorna i otakt/osync med resten av musiken! Rap:et försvinner i det andra och låter väldigt otydligt! Och ditt läte där skulle vara mer i bakgrunden utan reverb.. Nä jag är lessen om jag låter hård men det där är verkligen inte bra. Bättre kan du.. Finns förresten en låtavdelning på forumet. Använd den istället så alla andra kan lyssna och ge kritik.
slejnard Postat 6 juli 2014 Postat 6 juli 2014 I Halmstad! Vagott! 🙂 Helgrillad oxfilé varte här. Suveränt gott!
Recommended Posts