Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Plattan Dirty Loops - Loopified är faktiskt riktigt jäkla bra. Svårt med sån musiker-musik men fan de är inte bara musikaliska, de har popöra så det är kusligt också. Riktigt smart, svängigt!

Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD

photo-thumb-58.jpg?_r=1402382099

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, har också lyssnat på den. Dom e ju skadat duktiga, sjuka i huvudet. De ska spela här i götet på en liten klubb den 30 Sep. Jag tycker du ska pallra dig hit då och se dom me mig. 😠 Kanske fler vill me? Fidden? Loopis? Ni andra? xD

photo-thumb-14346.jpg?_r=1389526877

2006315150131854560_Aluminum_Spoiler.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolombiansk fotboll är bara världskänd för Valderamas hår och mordet på Andres Eskobar pga ett självmål. Jag hoppas att det ändras ikväll. KÖR BARA KÖR!

ok, skorpionen från den där målisen också. glömde den.

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon! 😄

Kaffestund 😑

Sen iväg å sälja bl.a. Hemgjord sylt på loppis

Jag klev upp kl sex o stack ner till båten o plastade en spricka i däcket. Jag visste att det skulle vara vindstilla då. När sjöbrisen kommer igång blåser plasten runt hela båten. Nu har jag hunnit sova en sväng till o får morronkaff för andra gången. I kväll blir det krogspening utomhus med GUITAR 66!

Link to comment
Dela på andra sajter

Göttarns gött med båt Nilsson 🙂

Men mkt jobb o reparationer ibland. Maststöttan under däck började ge med sig så masten på 150 kg började gå neråt, o däcket sjönk o sprack. Nu har jag byggt en limbalk på undersidan o plastat minst tio lager…

Link to comment
Dela på andra sajter

En annan låt med Terry. Han hade varken gitarr eller nåt med sig. Backtracken hade han på nätet, tror han köpt den, han visade sajten, det gick att ställa nivåer på de olika instrumenten i backtracken.

En låt körde han bara på min ak gitarr, sen sjöng 17 åriga sonen som oxå var snickare o kickboxare. Efteråt la jag dit baskagge, elbas o tamburin. Men den här var en färdig backtrack:

https://soundcloud.com/guitar-66/terry-doherty-2

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...