Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

humor är den bästa medicinen 🙂

In-fucking-deed, det är så jag överlever. Hon tog det faktiskt på rätt sätt också... tack som satan för den. xD
Annons
Postat

xD

"Skall vi knulla inför din man medan din son får hjärtslag?"

Eller kommer den frågan lite senare?

Postat

Mycket segelbåt nu. Mycket livespelande med. O köpt lite grejer å, två T-Bone 800 oh mickar o en HARLEY BENTON 1 ggr 12" gitarrlåda med Celestion Vintage 30. Nögrymt.

Är t-bone något och ha?

Postat (redigerat)

Undrar om det inte fanns någon Umebo här på forat som kallade sig 'bone'... *sån-finurlig-undrande-emoticon-som-Grahn-typ-brukar-posta-men-inte-är-standard-och-I-cant-be-arsed-to-leta-upp-den*

Den? 03-03.gif

Redigerat av Neosus
Postat

Nej den va? JC_thinking.gif

julli-gruble.gif

😑

Helvitte va svettig ja vart! 😳

Ingen kändes helt rätt men den första kändes mer rätt än den andra. xD
Postat

Är det så där låten Star-Spangled Banner ser ut?

Exakt så! 😄

Ingen kändes helt rätt men den första kändes mer rätt än den andra. xD

Nu vart ja tvungen att klura! 03-03.gif

Postat

HELVETEEE

Ölen är slut..

Jag har 3 kvar, men borde ha slut för jag börjar känna mig smått alkoholiserad. FSOEL! Orka fuck-mitt-eget-liv liksom... xD
Postat

Har ännu inte svarat Herr Snabbs fråga av den enkla anledningen att jag inte har något svar. Day-to-day fortfarande... cling to uhm.... venneh, kangelbär om inte annat. xD

Sa jag att humor är mitt sätt att överleva btw? Jo, det gjorde jag... xD

Kan man inte driva med sig själv är man en clown som man kan skratta åt... eller, vänta nu. Rullande helikopter, eller något liknande.

Postat

Har ännu inte svarat Herr Snabbs fråga av den enkla anledningen att jag inte har något svar. Day-to-day fortfarande... cling to uhm.... venneh, kangelbär om inte annat. xD

Sa jag att humor är mitt sätt att överleva btw? Jo, det gjorde jag... xD

Kan man inte driva med sig själv är man en clown som man kan skratta åt... eller, vänta nu. Rullande helikopter, eller något liknande.

En propellerhäst, jo.

Jag tror jag kommer ihåg vad frågan var, men låtsas att den handlade om ett erotiskt möte i mellerud.

Förresten är det ett bra sätt att överleva, humor. Ett gott skratt förlänger lidandet, eller hur det nu var.

Postat

förresten tror jag inte han förväntade sig att du skulle vara snabb... det är ju hans jobb, förpliktigat genom släktband.

lite som kungen.

Postat

En propellerhäst, jo.

Jag tror jag kommer ihåg vad frågan var, men låtsas att den handlade om ett erotiskt möte i mellerud.

Förresten är det ett bra sätt att överleva, humor. Ett gott skratt förlänger lidandet, eller hur det nu var.

..och käften!

Min käft iallafall! 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😳

Postat

..och käften!

Min käft iallafall! 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol: 😳

Den längsta käften, jo.

Postat

En propellerhäst, jo.

xD

förresten tror jag inte han förväntade sig att du skulle vara snabb... det är ju hans jobb, förpliktigat genom släktband.

lite som kungen.

Menar du att berna.com är upptagen?
Postat

lite som kungen.

xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.