Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Om jag hade ekonomin för det, och näring tillfört intravenöst, skulle jag fan kunna dö vid TV:n med Nat Geo, Discovery och Animal planet.

Uhm... om jag inte fick näringen tillförd skulle det förstås gå snabbare. Jag menar så klart att jag har lätt för att fastna vid dessa kanaler, skulle det ha varit otydligt. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

jag jobbar på något liknande, fast det är mest youtubeklipp eftersom jag bara har SVT, TV4 och TV6. Funderar på att flytta kaffebryggaren lite närmre.

åsså en ninja på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag jobbar på något liknande, fast det är mest youtubeklipp eftersom jag bara har SVT, TV4 och TV6. Funderar på att flytta kaffebryggaren lite närmre.

åsså en ninja på det.

Hur menar du, ninjan på kaffebryggaren eller "ninjar" han kaffebryggaren närmre? 😕 xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om det inte fanns någon Umebo här på forat som kallade sig 'bone'... *sån-finurlig-undrande-emoticon-som-Grahn-typ-brukar-posta-men-inte-är-standard-och-I-cant-be-arsed-to-leta-upp-den*

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså, inget slår väl en ninja till kaffet? Det skulle vara en kanelbulle isåfall.

Fransk-tyska kriget börjar kl. 18.

Historieböckerna säger att tyskland vinner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Kollade på den där secret life of that mitty dude eller vad fan den hette igår. Jag tycker de kan döpa om den filmen till "the eternal wait for that twist that never came"

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alltså, inget slår väl en ninja till kaffet? Det skulle vara en kanelbulle isåfall.

Fransk-tyska kriget börjar kl. 18.

Historieböckerna säger att tyskland vinner.

Även sunt vernüft säger att tyskland vinner. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Kollade på den där secret life of that miller dude eller vad fan den hette igår. Jag tycker de kan döpa om den filmen till "the eternal wait for that twist that never came"

Laddade här med ett "Sevärd?" men släppte det hyfsat snabbt.

Passar på att "varna" för Animal. Egentligen en OK film för den genren men om tanken är att man skall få rysningar och bli lite skrämd så FAIL. Tråk dot kåmm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddade här med ett "Sevärd?" men släppte det hyfsat snabbt.

Passar på att "varna" för Animal. Egentligen en OK film för den genren men om tanken är att man skall få rysningar och bli lite skrämd så FAIL. Tråk dot kåmm.

Eller vänta, hur kan jag ge den ett OK om den fallerar på punkten där det är tänkt de skall leverera?

Whatever, se den bara inte. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddade här med ett "Sevärd?" men släppte det hyfsat snabbt.

Passar på att "varna" för Animal. Egentligen en OK film för den genren men om tanken är att man skall få rysningar och bli lite skrämd så FAIL. Tråk dot kåmm.

alltså, den var ganska sevärd ändå, men jag hade förväntat mig mer substans i handlingen.

Animal har jag inte sett, och jag tror jag följer ditt råd och skippar den 😄 . däremot såg jag nån robotfightfilm som hette real steel, det var en trevlig disneyfilm för hela familjen, om hela familjen gillar robotar.

Sen såg jag kick ass 2, den var ok. Inte i samma klass som ettan, men den var å andra sidan jävligt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe påminner mig inte om Karl Pilkington... det var en ninja. Eller, inte en ninja som påminde mig utan STFU...

Byter ämne och bjuder på något helt random. "Kom hata med Pico" kallar jag eventet och dagens hatobjekt är folk som skriver "studied at livets hårda skola" på fejjan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe påminner mig inte om Karl Pilkington... det var en ninja. Eller, inte en ninja som påminde mig utan STFU...

Byter ämne och bjuder på något helt random. "Kom hata med Pico" kallar jag eventet och dagens hatobjekt är folk som skriver "studied at livets hårda skola" på fejjan.

😆 :lol: 😆

Var anmäler man sig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Asheron's Call (och AC 2) blir free to play i slutet av denna månad. Spelet som introducerade mig (eller sög tag i mig och ledde mig till mitt eget fördärv... *shrug*) till MMORPGs. De skall till och med släppa servermjukvaran fri.

13 år av gratis, månatliga uppdateringar osså bjuder de på detta nu också. Vilket jäkla grymt spelföretag Turbine är. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Plattan Dirty Loops - Loopified är faktiskt riktigt jäkla bra. Svårt med sån musiker-musik men fan de är inte bara musikaliska, de har popöra så det är kusligt också. Riktigt smart, svängigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...