Fidden Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 Någon mer än jag som stört sig på ett jobbigt missljud i TV4s vm-sändningar? Ett mekaniskt pip/surr som oscillerar lite lätt och ligger konstant i bakgrunden under matcherna? Låter som en vedklyv står och går på tomgång ungefär. Ger mig huvudvärk.
Fidden Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 bara om SVT bara sänder från matcher utan publik, för de har inte missljudet 😄
slejnard Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 Fi fan grabbar. Bara två dagar kvar till semester! 😄 och torsdag börjar jag kl 16 för att jobba med SMÄKK. Kanske tom tar en halv sovmorgon imorn. 😑
drloop (oregistrerad) Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 Någon mer än jag som stört sig på ett jobbigt missljud i TV4s vm-sändningar? Ett mekaniskt pip/surr som oscillerar lite lätt och ligger konstant i bakgrunden under matcherna? Låter som en vedklyv står och går på tomgång ungefär. Ger mig huvudvärk. TV4 bild är iallafall sämre än SVTs.
Zakyath Postat 1 juli 2014 Postat 1 juli 2014 Mina öron har nästan alltid ett litet sus och mina ögon ser alltid suddigt! inte nog med att jag ser suddigt, jag ser brusigt också. som ett transparent lager med myrornas krig framför allt. det är trevligt!
Naymari Postat 2 juli 2014 Postat 2 juli 2014 Då var tatuering nummer två kirrad! 😄 Welcome to the gun show. 😑 Snygg gaddning!
Zakyath Postat 2 juli 2014 Postat 2 juli 2014 phew, klickat in trummor för en hel låt nu, färdig med fills å allting... känns bra! inte ofta jag orkar göra det i ett tillfälle
Micke H Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Tack för kommentrerna. 🙂 Jag är jävligt nöjd, även om det gjorde riktigt ont den här gången. xD
Recommended Posts