D Vibe Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Den här tråden är perfekt att läsa som frukostlektyr 😛
Memphis Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Jag är förresten sjukskriven. Hade nyligen två krampanfall, utlöst av min hårda stress som hållit på i snart ett års tid. Vaknat upp me okontrollerade ryckningar, kramp i hela kroppen samt hjärtklappning. Trodde jag fått epilepsi typ men läkarna sade att det var panikångestattacker. Så kan det gå. Nu fokuserar jag på att återhämta mig. Sen blir det semester. va gott
Memphis Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 https://www.youtube.com/watch?v=QxVZYiJKl1Y 😆 Så sant det där ibland 😛
Micke H Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Jag är förresten sjukskriven. Hade nyligen två krampanfall, utlöst av min hårda stress som hållit på i snart ett års tid. Vaknat upp me okontrollerade ryckningar, kramp i hela kroppen samt hjärtklappning. Trodde jag fått epilepsi typ men läkarna sade att det var panikångestattacker. Så kan det gå. Nu fokuserar jag på att återhämta mig. Sen blir det semester. va gott Oj! Sa jag inte åt dig att ta hand om dig? 😠 Krya på dig! Och det är bara att höra av dig om du behöver snacka.
slejnard Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Krya på dig memph! Ta de lugnt å vila mycket. Fick förresten palt här! 😄
drloop (oregistrerad) Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Jag är förresten sjukskriven. Hade nyligen två krampanfall, utlöst av min hårda stress som hållit på i snart ett års tid. Vaknat upp me okontrollerade ryckningar, kramp i hela kroppen samt hjärtklappning. Trodde jag fått epilepsi typ men läkarna sade att det var panikångestattacker. Så kan det gå. Nu fokuserar jag på att återhämta mig. Sen blir det semester. va gott Bäste bror. Vi får ta en fika IRL. Illa när jobb påverkar en så negativt.
drloop (oregistrerad) Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Har fått tillbaka min iPhone från reparation. Åh herregud vad skönt.
Fidden Postat 25 juni 2014 Postat 25 juni 2014 Jag är förresten sjukskriven. Hade nyligen två krampanfall, utlöst av min hårda stress som hållit på i snart ett års tid. Vaknat upp me okontrollerade ryckningar, kramp i hela kroppen samt hjärtklappning. Trodde jag fått epilepsi typ men läkarna sade att det var panikångestattacker. Så kan det gå. Nu fokuserar jag på att återhämta mig. Sen blir det semester. va gott Usch då, krya på dig, Och jag hänger gärna på dig och loopen nån gång, säg bara till lite i förväg så jag hinner sätta mig på nåt tåg eller så, det tar en stund att ta sig till götet från västerås 😄
Recommended Posts