Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag dricker bara kaffe å Loka! 😮
Det låter inte som en god kombination.
Annons
Postat

Loka Chokadmilkshake + kaffe = kolsyrad ismocka?

Postat

Har köpt en hel del kaffesirap. Nu blir det till att göra isbitar av kaffe. Vem vill ha en frappuccino?

frappuccino_java_chip_frappuccino_blended_beverage_z.jpg

Postat

Jag kan ta en!!! 😮

Ska jag skicka med Postnord, DHL eller Bussgods?
Postat

Faktiskt inte bakfull idag. ändå rätt dragen igår. lagom balans. sausage-party, men whatever. Hade jag suttit och ugglat själv hade jag bara ångrat mig sen.

Postat

Förresten har jag 10 kr och 5 öre kvar på mitt konto. Tur att jag har en del sillrester kvar att leva på fram till på onsdag.

Postat

Förresten har jag 10 kr och 5 öre kvar på mitt konto. Tur att jag har en del sillrester kvar att leva på fram till på onsdag.

Ouch, och jag tyckte mina 200 var lite. xD

Postat

Nudlar!

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad har du på twitterkontot då?

drloop (oregistrerad)
Postat

Intressant att postar jag en låt i pop/country så kommer låten inte med på aktuella diskussioner på första sidan, men postar jag i rock så kommar man med. Lite diskriminering av pop/country och gissningsvis alla genres förutom rock. 🙂

Dessutom tyckte en snubbe att det jag gjort var likt Rolling Stones och att det inte lät eget. Det är bra tycker jag. 🙂

drloop (oregistrerad)
Postat

d e gött

Postat

Bara ett L ifrån att vara värsta knarkaren!
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.