Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

KÄNNER NI MIG INTE ALLS ELLER? 😠

Jag kommer ju naturligtvis vänta på "det rätta tillfället" tills jag tappat intresset helt, vilket i sig är ett bevis på att jag inte var så jävla intresserad från början 😛

Förresten är jag för upptagen med att klicka på kakor.

in other news, pagetopper is pagetopper.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

tja, gärna närmare tusenlappen än två tusen kr... vet egentligen inte, aldrig spelat varken synth eller piano. antar att det är roligare med fler än färre tangenter. vanlig midi-utgång till externt ljudkort antar jag är fördelaktigt när det kommer till latency, gärna strömförsörjning från eluttag också

ska kika på länken!

kikat nu... anslagskänsliga tangenter och möjlighet till sustain-pedal verkar vara något som kan vara bra att ha också

Redigerat av Zakyath
Link to comment
Dela på andra sajter

Genrepad inför premiär av SMÄKK sommar i parken!

Torsdag 19/6 startar vi. Komsi komsi ☺️

Kl 19.00!

Här läser man först zaks inlägg och hjärnan är inställd på hårdvara... självfallet fastnar man på och funderar kring vad fan en "genre-pad" är för något. 😏
Link to comment
Dela på andra sajter

sku

Här läser man först zaks inlägg och hjärnan är inställd på hårdvara... självfallet fastnar man på och funderar kring vad fan en "genre-pad" är för något. 😏

Ok, nästa experiment.

Tänk på öl.

ipad.

jag var rätt jävla ipad i torsdags.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det ditt förbannade jobb att liva upp stämningen! Vi har massor av 40-55 åriga morsor hos oss, ge dem en chans så kommer du kanske märka att de inte är från någon annan planet. 😄

äsch du kan va!

Jomen jag e allt hyfsat socialt kompetent så det brukar väl lösa sig.

sku

Ok, nästa experiment.

Tänk på öl.

ipad.

jag var rätt jävla ipad i torsdags.

Tog några sekunder innan jag hajjade 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Badat, promenerat, kastat/fångat frisbee, grillat, frossat glass, lek med släktens alla hundar, och solat. Har haft sommarlov i dag känns de som. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

På tal om Ipa så drack jag denna förut, hur fan kan jag missat den, asgod juh ffs!

punk-738859.jpg

Smirnoff Ice för mig , tack!
Link to comment
Dela på andra sajter

Badat, promenerat, kastat/fångat frisbee, grillat, frossat glass, lek med släktens alla hundar, och solat. Har haft sommarlov i dag känns de som. 😄

Låter härligt!
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Satt på en bergsklippa vid älven o kollade på solnedgången, lite klyshigt sådär men klart underskattat xD

Jo, men kylan kan ju vara en krydda med. Att kunna njuta av att välja att utstå det som gör njutningen mindre njutbar kan vara ännu mera njutbart.

Tor jag stannar där. Vill INTE ge några sexempel, så jag sluter nu med kläderna i behåll.

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...