Memphis Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Nej, jag frågar om det går se användarnamnet på den/de som lagt till låtar i listan... Jag har bidragit där en gång i tiden, och om låtarna jag bidragit med finns kvar i listan (eller på spottan öht) skulle någon kunna förmedla detta till mig och mitt problem skulle vara ur världen. 😛 Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify. /Mempho el drygo ☺️
Memphis Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Men nuförtiden går det ju att logga in me fejjankontot såatte? Alltså me emailadress osv och inte användarnamnet.
slejnard Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 död länk! Nu då! Ser den inte i mobilen själv men på fejjan blir det en spelare! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Zakyath Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 ja alltså en spelare blir det men den går inte att spela något från!
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify. /Mempho el drygo ☺️ Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.
Memphis Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall. Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till. Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då. Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak. xD
slejnard Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 ja alltså en spelare blir det men den går inte att spela något från! Ok. Det var iaf en kiss-låt. 😑
slejnard Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 4:e! 😆 Vi ska gigga idag vid 14 på kyrkmalmen 😑 Får man kaffe där månntro 😕 Blir bara svenska låtar! 😑
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då. Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak. xD Så till den milda grad att de plockade bort både låtarna OCH mig som användare? xD
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Du kan komma hit å klippa gräsmattan! ☺️😑 Oj... tokhärlig sommarsyssla ju! 😄
Zakyath Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 http://www.independent.co.uk/news/science/hungry-men-find-bigger-women-more-attractive-research-finds-9501767.html
Fidden Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Firmafest i villaförort. När det var dag att gå hem gick jag till närmsta busshållplatsen. Orkade vänta på nån buss i säkert en 10 minuter, sen bestämde jag mig för att gå hem. Efter att ha vandrat i blindo åt helt random riktning, snackat med nån lastbilschaffis från montenegro, bränt alla batterier i mobilen, "tappat" mobilen så att sarjen fläktes bort, lyckades jag till slut stanna en ledig taxi. C> Ey mannen. Var ska do? F> Ööööh... (jag kom inte ihåg var jag bodde) F> Asså, öööh det ligger nära en ICA butik C> En ICA botik? Vilken ICA botik?' F> Ööööh... Ja, i stan alltså. C> Do har ICA MAXI i hälla och i erikslund F> Ööööh... En mindre butik C> ... ICA sjöhagen och F> JA! Schöhagen! Åk till schöööhagen!. C> (suck) Ok.
slejnard Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 ..och svenskt kaffe? Jäpp!! Härräguuuuu va jag spelade å sjöng fel på öppna landskap! 😄
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 (redigerat) Firmafest i villaförort. När det var dag att gå hem gick jag till närmsta busshållplatsen. Orkade vänta på nån buss i säkert en 10 minuter, sen bestämde jag mig för att gå hem. Efter att ha vandrat i blindo åt helt random riktning, snackat med nån lastbilschaffis från montenegro, bränt alla batterier i mobilen, "tappat" mobilen så att sarjen fläktes bort, lyckades jag till slut stanna en ledig taxi. C> Ey mannen. Var ska do? F> Ööööh... (jag kom inte ihåg var jag bodde) F> Asså, öööh det ligger nära en ICA butik C> En ICA botik? Vilken ICA botik?' F> Ööööh... Ja, i stan alltså. C> Do har ICA MAXI i hälla och i erikslund F> Ööööh... En mindre butik C> ... ICA sjöhagen och F> JA! Schöhagen! Åk till schöööhagen!. C> (suck) Ok. xD Varför får jag känslan av att "lyckades stanna en ledig taxi" skall läsas som "när jag stod där mitt i gatan och plockade upp min trasiga telefon kom det en bil"? xD Redigerat 6 juni 2014 av Pico
Neosus Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Oj... tokhärlig sommarsyssla ju! 😄 Jag förväntade ett annat svar men jo det är inte så dumt! ☺️
Fidden Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 xD Varför får jag känslan av att "lyckades stanna en ledig taxi" skall läsas som "när jag stod där mitt i gatan och plockade upp min trasiga telefon kom det en bil"? xD Jag undrar om jag inte grät lite också.
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jag undrar om jag inte grät lite också. Jahaaaa, du stannade taxin med handen som höll telefonen? "Du har ju mobiltelefonen på dig, fixa en taxi..." "AJM ÅNN ITT!"
Recommended Posts