Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Nej, jag frågar om det går se användarnamnet på den/de som lagt till låtar i listan... Jag har bidragit där en gång i tiden, och om låtarna jag bidragit med finns kvar i listan (eller på spottan öht) skulle någon kunna förmedla detta till mig och mitt problem skulle vara ur världen.

😛

Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify.

/Mempho el drygo

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify.

/Mempho el drygo

☺️

Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.

Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.

Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.

Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då.

Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak.

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då.

Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak.

xD

Så till den milda grad att de plockade bort både låtarna OCH mig som användare? xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Firmafest i villaförort. När det var dag att gå hem gick jag till närmsta busshållplatsen. Orkade vänta på nån buss i säkert en 10 minuter, sen bestämde jag mig för att gå hem. Efter att ha vandrat i blindo åt helt random riktning, snackat med nån lastbilschaffis från montenegro, bränt alla batterier i mobilen, "tappat" mobilen så att sarjen fläktes bort, lyckades jag till slut stanna en ledig taxi.

C> Ey mannen. Var ska do?

F> Ööööh...

(jag kom inte ihåg var jag bodde)

F> Asså, öööh det ligger nära en ICA butik

C> En ICA botik? Vilken ICA botik?'

F> Ööööh... Ja, i stan alltså.

C> Do har ICA MAXI i hälla och i erikslund

F> Ööööh... En mindre butik

C> ... ICA sjöhagen och

F> JA! Schöhagen! Åk till schöööhagen!.

C> (suck) Ok.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Firmafest i villaförort. När det var dag att gå hem gick jag till närmsta busshållplatsen. Orkade vänta på nån buss i säkert en 10 minuter, sen bestämde jag mig för att gå hem. Efter att ha vandrat i blindo åt helt random riktning, snackat med nån lastbilschaffis från montenegro, bränt alla batterier i mobilen, "tappat" mobilen så att sarjen fläktes bort, lyckades jag till slut stanna en ledig taxi.

C> Ey mannen. Var ska do?

F> Ööööh...

(jag kom inte ihåg var jag bodde)

F> Asså, öööh det ligger nära en ICA butik

C> En ICA botik? Vilken ICA botik?'

F> Ööööh... Ja, i stan alltså.

C> Do har ICA MAXI i hälla och i erikslund

F> Ööööh... En mindre butik

C> ... ICA sjöhagen och

F> JA! Schöhagen! Åk till schöööhagen!.

C> (suck) Ok.

xD

Varför får jag känslan av att "lyckades stanna en ledig taxi" skall läsas som "när jag stod där mitt i gatan och plockade upp min trasiga telefon kom det en bil"? xD

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Varför får jag känslan av att "lyckades stanna en ledig taxi" skall läsas som "när jag stod där mitt i gatan och plockade upp min trasiga telefon kom det en bil"? xD

Jag undrar om jag inte grät lite också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...