Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hmm såg just en bild på Hollands fotbollslandslag och undrade först varför alliansen samlats på en fotbollsplan.. 😐

Holland.jpg

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

1kg rädisor... satan vilken fest!

Jo jäklar vad gott det lät. Kanske lite väl mycket med ett kilo, men ändå. 🥰
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jäklar vad gott det lät. Kanske lite väl mycket med ett kilo, men ändå. 🥰

Skall nog nämna att jag inte kommer dra i mig ett kilo på raken... men en 5-6 rädisor blidde det. Fattas bara lite omogna krusbär nu så skulle dagen vara perfa!
Link to comment
Dela på andra sajter

För ungefär 340 till 400 år sedan hade vi en längsta-låtlista i Spottan... nån som vet om den finns kvar och om ja... går det se vem som lagt till vilken låt?

Long story short... att nollställa sitt lösen när man glömt inloggningsuppgifterna är tämligen enkelt, oavsett system/sajt. Att nollställa användarnamnet är inte fullt lika enkelt. /sigh xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall nog nämna att jag inte kommer dra i mig ett kilo på raken... men en 5-6 rädisor blidde det. Fattas bara lite omogna krusbär nu så skulle dagen vara perfa!

Ingen älg och potatis på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Skall nog nämna att jag inte kommer dra i mig ett kilo på raken... men en 5-6 rädisor blidde det. Fattas bara lite omogna krusbär nu så skulle dagen vara perfa!

Men krusbär? Är det mitt undermedvetna som skriver dina inlägg just nu? 😮

Var skönt med sommarlov! Blev dock rastlös så tackade ja till en sommarkurs.

Nice och värt! Som jag inbillar mig att någon i din ålder skulle skrivit.

Vadå för kurs?

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Kul jag ska få en gitarr motivlackad och lära mig lacka med. Tur att man har vänner som faktiskt kan något med. 🥰 :wub:

Link to comment
Dela på andra sajter

För ungefär 340 till 400 år sedan hade vi en längsta-låtlista i Spottan... nån som vet om den finns kvar och om ja... går det se vem som lagt till vilken låt?

Long story short... att nollställa sitt lösen när man glömt inloggningsuppgifterna är tämligen enkelt, oavsett system/sajt. Att nollställa användarnamnet är inte fullt lika enkelt. /sigh xD

"VARSÅGOD!" som Swedish Metal Time skulle sagt. ☺️

Tankevurpa av designer eller kodare på klart.se

Max idag: 24 grader

Just nu: 25 grader

xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...