k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Klart det inte är nå problem med tågen, det har Demonen sagt. Skärp dig nu.. ☺️
Zakyath Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Tågen brukar ju funka utmärkt, därför jag blir chockad. Idag hade det skett en olycka. Men de fixade ersättningabussar så det löste sig!
k9 (oregistrerad) Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 japp! nu: sommarlov. firar det med en kaffe. Stackars dig. Man blir ju gråtmilld... bara en kaffe? 🙁 ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 blev en till kaffe här Puuuuuh! Då är sommaren räddad.
Micke H Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Purple Haze har sången panorerad rätt till höger. Spännande.
k9 (oregistrerad) Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Det tog mig fem minuter att hitta texten. 😏 Haha! Trodde inte att det var någon text alls.
k9 (oregistrerad) Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Tror jag går och lägger mig nu. Blev just tvungen att googla mur många mil 25km är... 😱😊
k9 (oregistrerad) Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Tror att min sjukgymnast försöker skrämma bort mig. Fick en tid fredag den 13e kl 13:00 😱
Algotezza Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 Blir te nuförtiden. Choklad ibland. Otroligt så många tesorter det finns - vanligt svart, grönt, rött, vitt - hela färgskalan nästan - sen finns alla örtteer... Det går att leva utan kaffe. Mindre sur i maggen nu. Behöver inte hela i mig yoghurt för att neutralisera. Håller på att förädla min munspelsteknik nu m hj a en jäkla bra bok i svensk översättning som Jalle i Wilmer X granskat. Författaren heter Harp i efternamn - tro det eller ej! 🙂 Visste inte att man förutom att böja de låga tonerna på insug även kan böja de högre på blås. Visa toner kan man böja både ett halvt, ett helt och ett och halvt tonsteg. En hel vetenskap... Mycket att lära där... Lyssna på Sonny Boy Williamson på Spotify - really nice!
Micke H Postat 4 juni 2014 Postat 4 juni 2014 (redigerat) Näe, om man skulle ta och köpa sig ett Nintendo 34-bitars? Redigerat 4 juni 2014 av Micke H
Recommended Posts