Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛 Där. 😉
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Sjhysst rack! En fråga, vill du inte ha stämmaren innan förstärkaren så signalen bryts när du ska stämma? 😱 Nee, blir massa extra sladdar då. Stämapparaten får vara i loopen och ständigt på, sen så har jag en knapp för att bryta allt ljud när jag ska stämma. Har du sålt PRS:n, Micke? Nee, just nu kör jag på Schectern ett tag. 🙂 Jag gillar att variera mig lite grand. Men jag börjar bli lite PRS-sugen igen... 😑
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag Fortfarande svajigt... men tycker jag inte är alltför lång ifrån tonerna nu när jag sjunger
Neosus Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Nee, just nu kör jag på Schectern ett tag. 🙂 Jag gillar att variera mig lite grand. Men jag börjar bli lite PRS-sugen igen... 😑 Coolt! :web:
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Micke, du får skaffa en kaffepedal. http://www.youtube.com/watch?v=Ob9UDsb4rUU 😄
Pico Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Schysst pedal Linus! 😮 A must have 😑 Ett musthav, om man inte har kaffe! Påsk/jul, välj själv! 😳😄
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Öhhm. Rättelse; utredningen är på 83 sidor och inte 19 som ja tror att jag påstod förut. Sitter och skannar dem nu. JOBBIGT!!
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Surt måste nog jobba lite fast att jag inte orkar eller känner mig inspirerad. Inte lätt att skriva en bok ibland.. 🙁
Neosus Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 En bok som man läser ur! ...eller man läser inte ur! Alltså ur hänger på väggen ! Eller runt armen! Eller...va? Heda!
k9 (oregistrerad) Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 (redigerat) Har ingen klocka i boken så den har ingen ur-funktion. 😐 Så man kan inte läsa uret i den. En zombie/mutant/mänsklighetens undergångs- skräck/sifi -roman. Typish. Redigerat 3 juni 2014 av k9
slejnard Postat 3 juni 2014 Postat 3 juni 2014 Mördegskex på det? Ja langa hit några! 😮 Vad jag läste. 😆
Recommended Posts