slejnard Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Catching fire heter uppföljaren! Kommer en tredje i höst ... 😑 Tjeeeeeeeeenare! 😄
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 https://www.youtube.com/watch?v=WJmhsJ5T5L0 😆
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Catching fire heter uppföljaren! Kommer en tredje i höst ... 😑 Tjeeeeeeeeenare! 😄 Öhmm uppföljaren på min brandutredning, eller? 😳
Neosus Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Intressant läsning fick jag från polisen. Måste nog ringa dit och ställa lite frågor. Får kanske begära att utredningen öppnas igen.. Lite lustigt att de strukit över namne på de som har förhörts på vissa ställen men på andra ställen stod namnen ändå. 😏 Ja! Slå en pling! Kanske blir ordning på det hela innan slutet och du får en megastor ersättning och kan bygga största baren i hela EU! 🥰 Kaffebar alltså.. 😑
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja! Slå en pling! Kanske blir ordning på det hela innan slutet och du får en megastor ersättning och kan bygga största baren i hela EU! 🥰 Kaffebar alltså.. 😑 Vadå största? Längsta menar du väl. 😏
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja! Slå en pling! Kanske blir ordning på det hela innan slutet och du får en megastor ersättning och kan bygga största baren i hela EU! 🥰 Kaffebar alltså.. 😑 Jo så får det bli. 😎
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lite intressant att se hur en brand/polisutredning går till med. Hela 19 A4 ark bestod den av. Fem sidor är bara bilder iofs.
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lust att ge en kort sammanfattning kring vad som hände?
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Racket är ett Gator GR-4L och alla elprylar (inkluderat förstärkaren) går in i en Samson PowerBrite. Där har jag även uppladdningsbara batterier som ständigt laddas så jag kan byta ut snabbt om dom tar slut på min trådlösa.
Micke H Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja, det här är den överdrivet mest komplicerade setup jag någonsin haft. xD Men fan vad kul det är. 😄
Neosus Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lust att ge en kort sammanfattning kring vad som hände? Det brann! ...kort nog? ☺️
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️ Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Lust att ge en kort sammanfattning kring vad som hände? Ganska så ingående information i rapporten och förhörsprotokollen. Det är ju inga onödiga ord i texten eftersom den ska vara saklig och tydlig. Så all text är ren och skär information. Kul t råd du har i storforat med Zack! Kommer följa den med stort intresse. 🙂
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ja, det här är den överdrivet mest komplicerade setup jag någonsin haft. xD Men fan vad kul det är. 😄 Ja, det är alltid kul med prylar 😄 själv är jag lite sugen på att försöka mig på att bygga någon slags egen pedal Ingen kaffebryggare??!??!! Synd det, annars hade det sätt riktigt jävla grymt ut. 😛 ingen kaffebryggare, inget rigg ☺️ Det brann! ...kort nog? ☺️ kortare kan du!
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Ganska så ingående information i rapporten och förhörsprotokollen. Det är ju inga onödiga ord i texten eftersom den ska vara saklig och tydlig. Så all text är ren och skär information. var det något slags brott involverat? skaffat många ovänner genom tiden? Kul t råd du har i storforat med Zack! Kommer följa den med stort intresse. 🙂 jo, den tråden har ju jag varit sugen på att starta ett tag nu. bra att det äntligen blev av 😄
Zakyath Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 fattade inte vad neo försökte säga innan ditt inlägg k9 😆 ska vara försiktig med vad jag ber om
k9 (oregistrerad) Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Läskigt att det rum det brann i blev övertänt på mindre än 20 minuter. Hade jag suttit vid trummorna och spelat så undrar jag hur fort jag hade märkt att det brann på övervåningen. 😱
Naymari Postat 2 juni 2014 Postat 2 juni 2014 Förresten, tror aldrig jag postade bild på mitt rack. Så här kommer det: Kedjan är: Schecter Hellraiser C-1 --> Line6 trådlös --> Mesa Boogie Mark V förstärkartopp --> Förstärkarens Send --> TC Electronics G-Major2 (alla effekter) --> Korg Pitchblack Pro Tuner --> Förstärkarens Return Jag styr allting med en Roland FC-300, med vilken jag både byter kanal på förstärkaren samt patch på multieffekten samtidigt. ☺️ Sjhysst rack! En fråga, vill du inte ha stämmaren innan förstärkaren så signalen bryts när du ska stämma? 😱 Läskigt att det rum det brann i blev övertänt på mindre än 20 minuter. Hade jag suttit vid trummorna och spelat så undrar jag hur fort jag hade märkt att det brann på övervåningen. 😱 Fyfan 😱
Recommended Posts