Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2014 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
😛 Redigerat av Linus
Vägrar bli ninjad. Flyttade innehållet till det innan Fidden.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Undrar om man skulle se vad som händer om man lägger sig i sängen och läser lite. Risken är nog ganska stor att man somnar då, har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kommer ni ihåg hur illa jag stavade när forat var nytt? 😆

Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

Reser tillbaka i tiden och inser att inläggen från ditt första konto raderades.

https://www.studio.se/index.php/topic/13470-den-allmanna-snacktraden-2005-del-2/page__st__5550#entry235374

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har märkt att nordkorea ibland går in och ändrar saker på forumet, det är fanimig någon helt annan person som tycks ha skrivit inläggen, och med helt andra bokstäver och ord! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit lite pepp på en el platto del surfo ett tag nu men aldrig inhandlat någon för jag är osäker på om det bara är prylgalskap eller ett faktiskt behov eller en faktisk bekvämlighet i den utsträckning jag tänker mig. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

På minnestemat:

Kokade kaffe och valde en lite mindre mugg än vanligt, så det blev en del kaffe kvar i kannan. Kanon, tänkte jag, då blir det påtår.

Nu gick jag precis för att ta den, men då är kannjäveln tom. Tydligen hade jag redan tagit påtåren, jag har ett svagt svagt minne av det, men det känns som jag bara hittade på minnet för att passa in i verkligheten.

Det jag ville säga var att inte fan hjälper kaffe mot demens 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit lite pepp på en el platto del surfo ett tag nu men aldrig inhandlat någon för jag är osäker på om det bara är prylgalskap eller ett faktiskt behov eller en faktisk bekvämlighet i den utsträckning jag tänker mig. xD

Smartofåno + del computro de la vanilla?

Del platto, shitto shitto.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico, jag köpte en iPad 3 när den kom. Min fru tyckte det var onödigt eftersom jag hade så många datorer, men hon tyckte det var ok.

Det tog inte lång tid innan hon blev den som använde den 80% av tiden. Hon använder knappt datorn längre. iPaden åker ner i väskan oavsett om hon behöver den eller inte, för den är så lätt och enkel att ta med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...