Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Pizza.

Jag menade alltså,

p

i

z

z

a

!!

Redigerat av Linus
:P
Annons
Postat (redigerat)

m

e

r a

k e

f

f

a

NU!

tänka utanför boxen.

edit: det var svårare att tänka utanför ett citat.

edit 2: keffa? 😳

Redigerat av Fidden
Postat (redigerat)
😛 Redigerat av Linus
Vägrar bli ninjad. Flyttade innehållet till det innan Fidden.
k9 (oregistrerad)
Postat

Pizza.

Jag menade alltså,

p

i

z

z

a

!!

räb arb
k9 (oregistrerad)
Postat

Men moderatorjävel xD

😳😱😠 :angry:

😆

koreanclap.gif

😱 :ph34r: 😱😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Så där ja! Nu börjar tråde nse ut som de nska...

k9 (oregistrerad)
Postat

fela lite stav med mellan slag i sär skrinvning arna med

k9 (oregistrerad)
Postat

Rabarberkaffe?

okcup sengälkab säl
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle se vad som händer om man lägger sig i sängen och läser lite. Risken är nog ganska stor att man somnar då, har jag hört.

k9 (oregistrerad)
Postat

k9, nu vet vi vem du är:

cgxvi-fniss.gif

Knug sär skriving, är min rätta titel.
k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kommer ni ihåg hur illa jag stavade när forat var nytt? 😆

Redigerat av k9
Postat

Reser tillbaka i tiden och inser att inläggen från ditt första konto raderades.

https://www.studio.se/index.php/topic/13470-den-allmanna-snacktraden-2005-del-2/page__st__5550#entry235374

Postat

jag kommer inte i håg nån ting.

No shit!

Jag minns inte.

Det kommer jag inte ihåg.

Jag har inget minne av att jag sagt så.

xD

Postat

Jag är lur på att det tog längre tid att fabricera evidens än det hade gjort att faktiskt söka fram riktiga citat.

Postat

Jag har märkt att nordkorea ibland går in och ändrar saker på forumet, det är fanimig någon helt annan person som tycks ha skrivit inläggen, och med helt andra bokstäver och ord! 😮

Postat

Har varit lite pepp på en el platto del surfo ett tag nu men aldrig inhandlat någon för jag är osäker på om det bara är prylgalskap eller ett faktiskt behov eller en faktisk bekvämlighet i den utsträckning jag tänker mig. xD

Postat

På minnestemat:

Kokade kaffe och valde en lite mindre mugg än vanligt, så det blev en del kaffe kvar i kannan. Kanon, tänkte jag, då blir det påtår.

Nu gick jag precis för att ta den, men då är kannjäveln tom. Tydligen hade jag redan tagit påtåren, jag har ett svagt svagt minne av det, men det känns som jag bara hittade på minnet för att passa in i verkligheten.

Det jag ville säga var att inte fan hjälper kaffe mot demens 😠

Postat

Har varit lite pepp på en el platto del surfo ett tag nu men aldrig inhandlat någon för jag är osäker på om det bara är prylgalskap eller ett faktiskt behov eller en faktisk bekvämlighet i den utsträckning jag tänker mig. xD

Smartofåno + del computro de la vanilla?

Del platto, shitto shitto.

Postat

Pico, jag köpte en iPad 3 när den kom. Min fru tyckte det var onödigt eftersom jag hade så många datorer, men hon tyckte det var ok.

Det tog inte lång tid innan hon blev den som använde den 80% av tiden. Hon använder knappt datorn längre. iPaden åker ner i väskan oavsett om hon behöver den eller inte, för den är så lätt och enkel att ta med.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.